Τρία κλαταρίσματα οι Αλ Ατίγια-Μπομέλ (Toyota Hilux, έχει τρελαθεί με τα κλαταρίσματα ο οδηγός από το Κατάρ και τα έχει βάλει με την BF Goodrich), ένα κλατάρισμα οι Σάινθ-Κρούζ(Μini) αλλά και πρόβλημα με τα φρένα, ήταν οι αιτίες που καθυστέρησαν πάρα πολύ στην 9η Ειδική Διαδρομή.
Από την άλλη απροβλημάτιστα ολοκλήρωσαν την Ειδική Διαδρομή οι Πετερανσέλ-Μπουλαζέρ(Mini) και να πως η διαφορά μεγάλωσε και ο Γάλλος πηγαίνει ολοταχώς για την 14η νίκη του στο Ντακάρ και ο συνοδηγός του για την πρώτη στην καριέρα του, τρείς διαδρομές πριν το τέλος.
Ο δρόμος είναι μακρύς ακόμα και όλα μπορεί να ανατραπούν.
Αλλά τώρα σειρά έχει η 10η Ειδική Διαδρομή με τους Πετερανσέλ-Μπουλαζέρ να έχουν 17’ 50’’ διαφορά από τους Αλ Ατίγια-Μπομέλ και 1 ώρα 02’ 25’’ από τους Σάινθ-Κρούζ.
Οι Λεμπ-Ελενά έχουν εγκαταλείψει.
Οι διαφορές είναι ασφαλείας για τους Γάλλους που προηγούνται, οι οποίοι για πρώτη φορά στη φετινό Ντακάρ σημείωσαν τον πρώτο χρόνο στην 9η Ειδική Διαδρομή.
Αυτό βέβαια δεν τους έχει εμποδίσει στο να οδηγούν τη γενική κατάταξη στην περιπέτεια της ερήμου.
Η 10η διαδρομή λοιπόν διεξάγεται την Τετάρτη 13 Ιανουαρίου και έχει συνολικό μήκος 583 χλμ. από τα οποία 342 τα χλμ. της Ειδικής Διαδρομής.
Η μορφολογία του εδάφους αποτελείται από 44% από άμμο, 42% χώμα, 12% άσφαλτο, 1% μεγάλε πέτρες και βράχους, 1% σε αποξηραμένες λίμνες.
Η διαδρομή σε μέρη φτάνει και τα 1.200 μ. από την επιφάνεια της θάλασσας.
Στο χάρτη η διαδρομή