Η αλεπού της ερήμου ο Στεφάν Πετερανσέλ με τον Εδουάρδο Μπουλανζέ με το Audi RS Q e-tron σημείωσαν τον καλύτερο χρόνο στη 2η Ειδική Διαδρομή του Ντακάρ από το Al Henakiyah στο Al Duwadimi μήκους 463 χλμ. από τα 655 χλμ. που ήταν τα χλμ. του 2ου σκέλους.
Μια διαδρομή που χαρακτηρίστηκε από ένα δύσκολο τμήμα αμμόλοφων περίπου 30 χλμ..
Αλλά στο μεγαλύτερο μέρος αυτού του σκέλους το έδαφος ήταν αρκετά ομαλό.
Ντακάρ: Ο Πετερανσέλ σημείωσε την 50ή νίκη του σε Ειδική Διαδρομή του Ντακάρ
Με τον ταχύτερο αυτό χρόνο σε Ειδική Διαδρομή, ο Γάλλος ισοφάρισε το ρεκόρ του θρύλου Άρι Βατάνεν.
Το πλήρωμα του ηλεκτροκίνητου Audi τερμάτισε πρώτο έχοντας στη δεύτερη θέση με διαφορά 29 δευτ. τους Λεμπ-Λίργκουίν με το Hunter.
Ο Πετερανσέλ άρχισε την επίθεσή του ευθύς εξαρχής και στο 137ο χλμ. της Ειδικής Διαδρομής είναι μπροστά ένα λεπτό από τον Αλ Ραζχί με Toyota και τον Γκουϊντέρο. Ο Αλ Ατίγια έχει δύο κλαταρίσματα και χάνει περισσότερα από 8 λεπτά.
Στο επόμενο σημείο της Ειδικής Διαδρομή, στο 167ο χλμ. ο Γκουϊντέρο οδηγεί τον αγώνα καθώς προηγείται 10 δευτ. του Πετερανσέλ και 26’’ του Αλ Ραζχί.
Αλλαγή σκηνικού στην κορυφή στο 226ο χλμ. της Ειδικής Διαδρομής. Ο Πετερανσέλ επιστρέφει στην κορυφή, ο Γκουϊντέρο ακολουθεί δεύτερος με διαφορά 31 δευτ. ενώ ο Λεμπ «σκαρφαλώνει» τρίτος με διαφορά 1’28”. Ο Αλ Ραζχί περνά τέταρτος σε 1’44” διαφορά. Ο Σάινθ είναι έκτος στα 6’20”.
Στο 398ο χλμ. της Ειδικής Διαδρομής ο Πετερανσέλ περνάει πρώτος όπως και στον τερματισμό, με τον Λεμπ στα 29 δευτ. στη δεύτερη θέση και τρίτο τον Γκουϊντέρο στα 3’11’’.
Μια θέση πιο κάτω ο Αλ Ατίγια στα 6’28’’ με τον Αλ Ραζχί στα 7’11΄, τον Τσικερί στα 9, ο Έκστρομ στα 15’ 56’’ και 8ος ο Σάινθ στα 17’15’’, που όμως φιγουράρει πρώτος στη γενική κατάταξη με 1’51’’ μπροστά από τον Αλ Ραζχί και 4’17’’ από τον Λεμπ.
Το Ντακάρ έχει πολύ δρόμο ακόμα και η 3η Ειδική Διαδρομή Al Duwadimi – Al Salamiya 08/01/24 έχει μήκος 438 χλμ. από τα οποία τα 295 χλμ. το μήκος της Ειδικής Διαδρομής.
Ντακάρ: Είναι το πρώτο μέρος της Μαραθωνίου Ειδικής Διαδρομής.
Τα πληρώματα θα αντιμετωπίσουν μια διαδρομή γεμάτη αμμόλοφους που θα μετατραπούν σε βραχώδη και πλούσια σε πέτρες τμήματα, όπου ο κίνδυνος κλαταρίσματος είναι πολύ υψηλός.
Στο τέλος τους σκέλους, τα πληρώματα θα έχουν δύο ώρες για να δουλέψουν στα οχήματά τους πριν μπουν στο νυχτερινό parc fermé στο τέλος του σκέλους όπου απαγορεύεται κάθε εργασία.