To 6o σκέλος του Ντακάρ, ένας μαραθώνιος 48 ωρών από το Shubaytah στο Shubaytah με την Ειδική Διαδρομή των 572 χλμ. ανάμεσα στους αμμόλοφους της Empty Quarter, σηματοδοτεί τη επιτυχία του Λεμπ με το Hunter που ήταν ο ταχύτερος με δεύτερο τον Σάινθ 2’01’’ πίσω, με το ηλεκτροκίνητο Audi.
Ένα άλλο Αudi με τον Έκστρομ στην 3η θέση με διαφορά 10’55 “.
Το πρώτο Toyota Hilux με τον Μοράες στην 4η θέση 22’45” πίσω, και στην 5η το άλλο Toyota Hilux με τον Τσικερί με διαφορά 34’05” και ακολουθεί ο Πρόκοπ με το Ford Raptor στο 36’34”.
Μια θέση πιο κάτω ο Ντε Βιγιέ επίσης με Toyota Hilux με διαφορά 37’04.
Στην 8η θέση ένα άλλο Toyota Hilux με τον Ντε Μέβιους στο 41’28.
Ντακάρ: Ο μαραθώνιος δεν εξελίχθηκε όπως ήθελε ο Αλ Ατίγια
Στα βάθη της ερήμου, στο 530ο χλμ. της Ειδικής Διαδρομής έσπασε το τιμόνι στο Hunter και η συμμετοχή από το Κατάρ περίμενε το φορτηγό της τεχνικής υποστήριξης για επισκευή.
Το αποτέλεσμα ήταν να χάσει τρεις ώρες περίπου (2 ώρες και 40 λεπτά για την ακρίβεια) και να βυθιστεί στην 17η θέση της γενικής κατάταξης του Ντακάρ.
Βέβαια ο αγώνας είναι πολύ μακρύς ακόμα καθώς η συνέχεια αποτελείται από 6 σκέλη που σημαίνει ο, τι όλα μπορεί να αλλάξουν.
Μετά τον μαραθώνιο των 48ωρών, ο Σάινθ προηγείται τη γενική κατάταξη με 20’21” του Έκστρομ και 29’31” του Λεμπ.
Το Σάββατο 13 Ιανουαρίου είναι ημέρα ξεκούρασης και ανασύνταξης στο Ριάντ. Η μάχη στην έρημο της Σαουδικής Αραβίας θα ξεκινήσει και πάλι την Κυριακή 14 Ιανουαρίου.