Ο Σουηδός Ματίας Έκστρομ μετά την περιπέτεια που πέρασε στην 7η Ειδική Διαδρομή του Ντακάρ λόγω σπασμένης ανάρτησης στο Audi, επέστρεψε σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στην 8η Ειδική Διαδρομή.
Από το Al Duwadimi στο Hail συνολική διαδρομή 678 χλμ. από τα οποία τα 458 χλμ. το μήκος της Ειδικής Διαδρομής.
Από την αρχή της Ειδικής Διαδρομής με τμήματα μαλακής άμμου και διασχίζοντας το τμήμα χρονομέτρησης στο 165ο χλμ. ο Έκστρομ οδηγεί τον αγώνα.
Σε αυτά τα χλμ. είχαμε εξελίξεις όπως κλατάρισμα του Λεμπ στο 39ο χλμ. και καθυστέρηση για τον Αλ Ατίγια λόγω κινητήρα του Hunter στο 62ο χλμ. με αποτέλεσμα να χάσει πάνω από μια ώρα (1’ 15’’ για την ακρίβεια).
Ο Λεμπ στο 390ο χλμ. αντιμετωπίζει πρόβλημα με την πλοήγηση που προσπαθεί να βρει το «σημείο» ώστε να συνεχίσει, κάνοντας κύκλους.
Στον τερματισμό της Ειδικής Διαδρομής τα δύο Audi με Έκστρομ και Πετερανσέλ με διαφορά 2’45 τερματίζουν πρώτα, με τον Τσικερί τρίτο στα +3’10 και Σάινθ τέταρτο στα 5’13’’.
Ο Λεμπ ολοκλήρωσε στη 10η θέση 11’ πίσω.
Μετά την 8η Ειδική Διαδρομή ο Σάινθ αύξησε τη διαφορά από τον Λεμπ στα 24’47’’ με τρίτο τον Μοράες.
Ντακάρ: Η 9η Ειδική Διαδρομή: Ha’il – Al’Ula (417 χλμ.) – 16/01/24
Άλλη μια πολύ δύσκολη Ειδική Διαδρομή με τα πληρώματα να πρέπει να αντιμετωπίσουν βραχώδη και πολύ κακοτράχαλη διαδρομή. Ο κίνδυνος να «χαθούν» στην έρημο μεγάλος και αυτή η Ειδική Διαδρομή μπορεί να αλλάξει τη γενική κατάταξη του αγώνα. Οι έμπειροι συνοδηγοί θα δώσουν το στίγμα τους.