Το όνειρο του Αλ Ατίγια να σημειώσει την τρίτη συνεχή του νίκη στο Ντακάρ, σταμάτησε οριστικά στην 9η Ειδική Διαδρομή του φετινού αγώνα, της πιο γνωστής περιπέτειας ανθρώπων και μηχανών.
Ο Αλ Ατίγια που τα «έσπασε» με την Toyota προσχώρησε στην ομάδα της Prodrive, ως ομόσταυλος του Λεμπ.
Το δίδυμο Αλ Ατίγια, Λεμπ στην ομάδα της Prodrive με τα Hunter έδειχνε αναμφίβολα ως το πρώτο φαβορί για τη νίκη, από πλευράς δυναμικότητες.
Ο Αλ Ατίγια είναι πλέον εξπέρ στις ιδιαιτερότητες αυτών των αγώνων, έχει αποκτήσει μεγάλη εμπειρία, έχει κερδίσει τον αγώνα της ερήμου 5 φορές, ενώ ο Λεμπ, είναι απλά ο Λεμπ.
Ντακάρ: Όπου συμμετέχει ο Λεμπ, είναι από τα φαβορί
Όμως ο Αλ Ατίγια με τον Μπομέλ πραγματικά δεινοπάθησαν στα βάθη της ερήμου της Σαουδικής Αραβίας όπου το μοτέρ του Hunter αλλά και οι σπασμένες αναρτήσεις στέρησαν κάθε ελπίδα στο πλήρωμα απέναντι στην Audi RS Q e- tron που δούλεψε πολύ ομαδικά για να κερδίσουν οι Σάινθ-Κρούζ, αλλά και τις «αδυνατισμένης» φέτος Toyota Hilux από πλευράς πληρωμάτων.
Μάλιστα ένας έξαλλος και αγριεμένος Αλ Ατίγια μετά την 9η Ειδική Διαδρομή δήλωνε ότι «δεν θέλει να ξανοδηγήσει αυτό το αυτοκίνητο, και ότι φεύγει, επιστρέφει στο Κατάρ», αφού αποχαιρέτησε τα μέλη της ομάδας.
Και μπροστά στη τρέλα του Αλ Ατίγια, με τα μάτια του να πετούν σπίθες από την απογοήτευση, ο Καταριανός ο οποίος δεν «καταλαβαίνει» από Prodrive και Ντέιβιντ Ρίτσαρντς, στην άλλη πλευρά του νομίσματος, ο ιδιοκτήτης της Prodrive Ντέιβιντ Ρίτσαρντς, προσπάθησε να «ρίξει» γέφυρες και να χαλαρώσει τα πνεύματα γιατί το 2025 ο Αλ Ατίγια με τον Ντέιβιντ Ρίτσαρντς θα ξανασυναντηθούν.
Ντακάρ: Το 2025 στην περιπέτεια της ερήμου συμμετέχει η Dacia
Και θα ξανασυναντηθούν, μαζί και ο Λέμπ κάτω από την ομπρέλα της Dacia που το 2025 θα είναι για πρώτη φορά στην ιστορίας της μάρκας η παρουσίας της στην πιο σκληρή περιπέτεια της ερήμου, καθώς η Prodrive έχει αναλάβει το project Dacia Dakar.
Η «συμβίωση» μεταξύ των τριών δε θα είναι εύκολη (και ο Λεμπ αντιμετώπισε προβλήματα με το άλλο Hunter και από εκεί που διεκδικούσε τη νίκη από τον Σάινθ δύο Ειδικές Διαδρομές πριν το τέλος, η σπασμένη μπροστινή ανάρτηση τον έθεσε εκτός) αν και «ο χρόνος δεν απαλύνει απλώς πληγές, ωριμάζει καρδιές» αρκεί ο Ντέιβιντ Ρίτσαρντς και η Prodrive εξελίξουν όπως πρέπει το Dacia και δε «πάρουν» τα μηχανικά μέρη του Hunter και βάλουν μόνο το «καβούκι» ως Dacia.
Αλλά ποιος ξέρει τι «περιεχόμενο» έχουν τα συμβόλαια και τι έχουν υπογράψει τα δύο μέρη.
Και απάντηση σε αυτό θα δοθεί μόνο μετά από ένα χρόνο, στο Ντακάρ του 2025…