Έχει στόχο τη νίκη στη Σαρδηνία ο Ισπανός, όμως μπορεί να τα καταφέρει;
Η Ηyundai θέλει οπωσδήποτε μια νίκη. Δε ξεκίνησε με τις καλύτερες προϋποθέσεις και οι πιθανότητες για κάτι καλό στην Πορτογαλία εξανεμίστηκαν, όταν τα πληρώματα αντιμετώπισαν σοβαρά προβλήματα, που τους κράτησαν μακριά από το πρώτο σκαλί του βάθρου.
Αν θυμηθούμε και πως χάθηκε μέσα από τα χέρια τους η νίκη στην τελευταία ειδική διαδρομή στο Ράλι Κροατίας, τότε θα κατανοήσουμε οτι η κορεάτικη ομάδα διψάει για την πρώτη της φετινή νίκη.
Ο Ντάνι Σόρδο στην πρώτη του φετινή εμφάνιση με την ομάδα στην Πορτογαλία, ο Κάντιτο Καρέρα δίπλα του, τα πήγε περίφημα. Πάλεψε μέχρι τα τελευταία μέτρα του αγώνα και κατάφερε να κλέψει την τρίτη θέση από τον μαχητικό, αλλά άπειρο Κατσούτα και να σπάσει το 1-2-3 της Toyota.
Ο Ισπανός οδηγός της Hyundai έχει ένα μεγάλο πλεονέκτημα, όσον αφορά το ράλι Σαρδηνίας, που διαξάγεται το πρώτο Σαββατοκύριακο του Ιουνίου. Ο Σόρδο λατρεύει τον ιταλικό αγώνα. Δεν είναι βέβαια κάτι, που δεν περιμέναμε, μιας και ο Ισπανός έχει κερδίσει στη Σαρδηνία τα δύο από τα τρία τελευταία ράλι που έγιναν εκεί.
Φέτος μάλιστα θα είναι η 14η εκκίνηση του, εκεί. Επομένως και εμπειρία έχει και ξέρει, πώς να κερδίζει στη Σαρδινία. Αν προσθέσουμε και την καλή θέση του στη σειρά εκκίνησης την πρώτη μέρα, τότε θα μπορούσε κάποιος να πει οτι ειναι η μεγάλη ελπίδα της Hyundai για την πρώτη θέση.
«Το Ράλι Σαρδηνίας πάντα ήταν ένας πολύ ωραίος αγώνας για μένα” είπε ο Σόρδο. «Νιώθω άνετα εκεί. Μου αρέσουν τόσο οι ειδικές διαδρομές όσο και το νησί. Πέρυσι δεν είχαμε πολλή τύχη, καθώς έκανα ένα μικρό λάθος και δεν πήγαμε καλά, αλλά η προηγούμενη χρονιά ήταν δυνατή και ελπίζω και φέτος να είναι το ίδιο».
Όλοι ξέρουν, πως η πρώτη μέρα θα είναι καθοριστική για την έκβαση του αγώνα, ωστόσο ο Σόρδο επισημαίνει ότι υπάρχουν παγίδες και τις τρεις ημέρες του ράλι στη Σαρδηνία.
«Το ράλι έχει πολύ στενούς δρόμους και πρέπει να είσαι έξυπνος και προσεκτικός για να παραμείνεις στις αγωνιστικές σου γραμμές, γιατί έξω από αυτές το έδαφος είναι πολύ γλιστερό. Αν πάλι οδηγήσεις με ανοικτές γραμμές, μπορεί να χτυπήσεις σε πέτρες μικρές ή μεγάλες, που βρίσκονται στην άκρη του δρόμου. Είναι επίσης φυσιολογικό να προσαρμόζουμε τη ρύθμιση του αυτοκινήτου μεταξύ του πρώτου και του δεύτερου περάσματος, λόγω της διαφοράς στο κράτημα – στο πρώτο είναι χαμηλό, στο δεύτερο αρκετά υψηλό».
Ο Σόρδο έχει μέσα σε δυο εβδομάδες δυο συνεχόμενα ράλι μετά από έξη μήνες αναμονής, ωστόσο το πάθος του για αγώνες είναι ακόμα μέσα του. «Το να έχω να οδηγήσω δύο διαδοχικά ράλι είναι πολύ απαιτητικό, πόσο μάλιστα και μετά την μακρά “αποχή” μου από τον ανταγωνισμό, όμως έχω πραγματικά τη θέληση και το πάθος».
Θα είναι ο Ισπανός η αιχμή του δόρατος για την ομάδα της Hyundai στην Σαρδηνία; θα καταφέρει να φέρει την πρώτη νίκη της κορεάτικης ομάδας για φέτος; Οι χρόνοι θα το δείξουν !