Η επέλαση των SUV τα τελευταία χρόνια έχει αφήσει πίσω της αρκετά «θύματα» συμπεριλαμβανομένων των sedan, των cabriο, αλλά και των MPV (πολυχρηστικά).
Έτσι λοιπόν δεν προκαλεί ιδιαίτερη αίσθηση η απόφαση της Citroen να ρίξει τίτλους τέλους στην παραγωγή του Grand C4 SpaceTourer. Σύμφωνα με τη γαλλική εταιρεία οι προσδοκίες των πελατών έχουν αλλάξει, οι αξίες εκφράζονται πλέον με διαφορετικές σιλουέτες, ενώ ο τρόπος που σκέφτεται την κινητικότητα εξελίσσεται.
Η αυλαία για το Grand C4 SpaceTourer θα πέσει στις αρχές του ερχόμενου Ιουλίου στο εργοστάσιο της Citroen που βρίσκεται στο Βίγκο της Ισπανίας. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι το βιβλίο παραγγελιών του Grand C4 SpaceTourer κλείνει πλέον οριστικά. Mε το Grand C4 SpaceTourer κλείνει και ένα μεγάλο κεφάλαιο της Citroen στην κατηγορία των MPV, στην οποία είχε εκπρόσωπο σχεδόν τρεις δεκαετίες, σημειώνοντας περίπου 4,5 εκατομμύρια πωλήσεις.
Διαβάστε ακόμα
Η αρχή έγινε με το Evasion (1994-2002), ακολούθησε το C8 (2002-2014), το Xsara Picasso (1999-2012), το C4 Picasso (2006-2020) και το C3 Picasso (2009-2019). Για την ιστορία να πούμε ότι το Grand C4 SpaceTourer γεννήθηκε από το Grand C4 Picasso δεύτερης γενιάς που αποκαλύφθηκε το 2013, ενώ ανανεώθηκε το 2016 και μετονομάστηκε σε Grand C4 SpaceTourer το 2018.
Στον απολογισμό του το Grand C4 SpaceTourer καταμετρά 352.243 πωλήσεις και μια γεμάτη φαρέτρα, η οποία περιλάμβανε μεγάλο μεταξόνιο 2.840 χλστ. που δημιουργούσε μια ευρύχωρη καμπίνα, πορτμπαγκάζ 575-645 λίτρων, πανοραμικό εμπρός παρμπρίζ, συρόμενα-αναδιπλούμενα καθίσματα και πολλά ακόμα.
Τώρα, όσοι αναζητούν πρακτικότητα και άπλετους χώρους η Citroen τους προτείνει το πρόσφατα ανανεωμένο C5 Aircross, τη ναυαρχίδα C5 X και τα ηλεκτροκίνητα επιβατικά ë-Berlingo και ë-SpaceTourer.