To αρνάκι που έγινε λύκος θα μπορούσε να είναι ένας εναλλακτικός τίτλος για το συγκεκριμένο Fiat Panda 4X4, το οποίο κυριολεκτικά μεταμορφώθηκε.
Όχι, δεν το άγγιξε κάποια νεράιδα με το μαγικό της ραβδάκι, απλά αφέθηκε στα έμπειρα χέρια των μηχανικών της M-Sport. Η αποστολή που ανέλαβαν ήταν να μετατρέψουν το αθώο Panda 4X4 σε ένα σκληροπυρηνικό αγωνιστικό όχημα, ώστε να μπορεί να συμμετέχει σε ράλι και να αφήνει τα χνάρια του πάνω στην άσφαλτο, αλλά και στο χώμα, των Ειδικών Διαδρομών.
H M-Sport προσέφερε την καλύτερη πρώτη της ύλη στο Panda 4X4, καθώς ο θεμέλιος λίθος ήταν το καταξιωμένο και άκρως επιτυχημένο Ford Fiesta R5 Mk1. Πρόκειται για το δημοφιλέστερο αγωνιστικό όχημα που έχει επιμεληθεί μέχρι σήμερα η M-Sport.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι από το 2013 έχει βάλει την υπογραφή της σε 294 Fiesta R5 Mk1, με τα οποία διάφορες ομάδες έχουν σημειώσει συνολικά 953 νίκες σε ράλι. Όπως βλέπετε και στις φωτογραφίες το λευκό Panda 4X4 απέκτησε ένα επιθετικότερο body kit, ώστε να ενσωματώσει το πλαίσιο του Fiesta R5 Mk1.
Δείτε ακόμα
Τα τετραγωνισμένα φτερά έχουν τονιστεί αρκετά θυμίζοντας τα θρυλικά αυτοκίνητα της κατηγορίας Group B που έτρεχαν στο WRC, ενώ το αρχικό «κέλυφος» του Panda 4X4 έχει διευρυνθεί κατά 360 χλστ. Στην πόρτα του χώρου αποσκευών με ανάγλυφα γράμματα βλέπουμε το όνομα του αποτελεί φόρος τιμής στο αρχικό μοντέλο.
Τροφοδοτείται από τον EcoBoost κινητήρα 1.6 λίτρων της Ford, ο οποίος παράγει περίπου 300 ίππους και 450 Nm ροπής. Συνεργάζεται με σειριακό κιβώτιο 5 σχέσεων της Sadev, ενώ κατά παραγγελία φέρει εμπρός και πίσω διαφορικά.
Στο εσωτερικό του έχουν απομείνει μόνο τα απολύτως απαραίτητα, καθώς ξηλώθηκαν τα πίσω καθίσματα, ώστε να απελευθερωθεί χώρος για τον εφεδρικό τροχό. Παράλληλα τοποθετήθηκαν αγωνιστικά καθίσματα με ζώνες έξι σημείων και roll-cage σύμφωνα με τις προδιαγραφές της FIA για την προστασία του οδηγού και του συνοδηγού.