O Carlos Tavares είναι διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Stellantis, της 6ης μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας στον κόσμο.
Η Stellantis έχει στην «αγκαλιά» της τις εταιρίες, Peugeot, Citroen, DS Automobiles, Opel, Fiat, Abarth, Alfa Romeo, Lancia, Maserati, Jeep, RAM, Chrysler, Dodge, Vauxhall.
O Tavares είναι αυτός που «βούτηξε» από τα χέρια της G.M. την Opel, πριν καταλήξει και αυτή όπως η Saab που πέρασε στην ιστορία, και αυτός που έφερε «εις γάμου κοινωνία» την PSA με την FCA, δημιουργώντας την Stellantis.
O Carlos Tavares είναι ιδιαίτερα επιθετικός, εξάλλου το αποδεικνύουν και οι κινήσεις του, που θέλει οι άνθρωποι οι οποίοι βρίσκονται στις επιτελικές θέσεις των εταιριών του ομίλου Stellantis να είναι σαρωτικοί, με στόχο φυσικά τις πωλήσεις.
Τοξικά στελέχη και ανθρώπους που τους χαρακτηρίζει η ηττοπάθεια, η αδιαφορία, και το «μέρα μπαίνει-μέρα βγαίνει, ο μισθός να μπαίνει» κλεισμένους στους τέσσερις τοίχους των γραφείων τους, απλά δεν τους «καλοβλέπει».
O Carlos Tavares δεν ασχολείται μόνο με τις μεγάλες αγορές όπου στην Ευρώπη είναι oι:Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Αγγλία, Ισπανία, αλλά . ασχολείται και με μικρές αγορές όπως η Ελλάδα.
Αυτό που τον απασχολεί είναι η πτώση των πωλήσεων της Jeep όταν «έφυγε» από τον όμιλο Συγγελίδη και προσχώρησε στην FCA Greece λόγω αναδιοργανώσεων της μητρικής εταιρίας.
Έχασε αυτό που είχε επι εποχής Συγγελίδη «χτυπώντας» υψηλές θέσεις στο ράλι των πωλήσεων όπου το μενού περιελάβανε παρουσιάσεις, εκδηλώσεις, διαφημιστικές προβολές, ταξίδια για τα νέα μοντέλα, ενημερώσεις, test-drives.
Tυχαία ήταν σε αυτή τη σειρά των πωλήσεων; Μόνο τυχαία δε βρίσκεσαι στην κορυφή.
«Κοιτάει» Eλλάδα λοιπόν ο Carlos Tavares, που όπως προαναφέραμε ο στόχος είναι ένας. Η αύξηση του μεριδίου.
Και η αύξηση του μεριδίου γίνεται με «κινήσεις» κάτι που η ελληνική αντιπροσωπεία, η FCA Greece, έχει ξεχάσει.
Και όπως λένε οι πληροφορίες ο Carlos Tavares θέλει να ανακτήσει το χαμένο έδαφος, θέλοντας επιθετικούς αντιπροσώπους που προβάλουν τα «στήθη» τους στη μάχη των πωλήσεων.
Γιατί και η Ελλάδα πουλάει αυτοκίνητα και οι όποιες μονάδες είναι και αυτές σημαντικές στο γενικό σύνολο των πωλήσεων για κάθε όμιλο.
Και μη ξεχνάμε ότι με τη Fiat ειδικά στη χώρα μας έχουν μεγαλώσει γενιές και γενιές, πιστές όσο δεν «πάει» στα ιταλικά αυτοκίνητα, και σήμερα βρίσκεται «κάπου» στη λίστα με τις πωλήσεις…