Για χρόνια ο Chris Williams υπήρξε επικεφαλής μηχανικός ράλι της M-Sport, «μαθητεύοντας» δίπλα στον Christian Loriaux, που επι χρόνια ήταν πίσω από τις επιτυχίες της ομάδας.
Ο Chris Williams συμπληρώνει 25 χρόνια στην M-Sport, όπου πρωτοξεκίνησε το 2005 με το Fiesta ST Gr. N.
To 2009 είχε την επίβλεψη στο Fiesta R2 1600, ενώ το 2013 ο Williams θα είναι πίσω από το πιο επιτυχημένο αυτοκίνητο πελατών της M-Sport μέχρι σήμερα, το Fiesta R5 Mk1. Το πρώτο αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας που κυκλοφόρησε, θα γινόταν ηγέτης της αγοράς και ένα μοντέλο που πλέον έχει συνολικά 956 νίκες από την κυκλοφορία του και εξακολουθεί να θεωρείται ως προϊόν αναφοράς στην κατηγορία του.
Διαβάστε ακόμα
Από τον Μάιο του 2015 ο Williams ανέβηκε στην ιεραρχία της M-Sport καθώς ασχολήθηκε με το Fiesta WRC.
Το μεγάλο στοίχημα έρχεται το 2017, με τη μεγαλύτερη δοκιμασία για τον Williams, όπου του εμπιστεύτηκαν να σχεδιάσει και να κατασκευάσει το Fiesta WRC, σύμφωνα με το νέο σύνολο των τεχνικών κανονισμών της FIA.
Με χρονοδιάγραμμα μόνο 18 μηνών, o Williams έβαλε κάτω την εμπειρία του δημιουργώντας ένα αυτοκίνητο που όχι μόνο κέρδισε στην παρθενική του εμφάνιση, με τους Ogier-Ingrassia, στο Μόντε Κάρλο, αλλά κέρδισε διαδοχικούς τίτλους οδηγών και συνοδηγών και έναν τίτλο κατασκευαστών για η M-Sport Ford .
Το Fiesta WRC, το οποίο ολοκλήρωσε την καριέρα του τον Νοέμβριο του περασμένου χρόνου, έχει κερδίσει συνολικά 32 αγώνες με τα πληρώματα να ανεβαίνουν 68 φορές συνολικά στο βάθρο και 68 βάθρα .
Το 2022 όμως το Fiesta WRC αποτελεί παρελθόν καθώς στο WRC εισέρχεται η υβριδική τεχνολογία.
Για τη Ford M-Sport το νέο της «όπλο» είναι το Puma Rally1, όπου ο Williams με την ομάδα του το ανέπτυξαν σε διάστημα 21 μηνών όπου θα κάνει το ντεμπούτο του στην πρεμιέρα του παγκοσμίου πρωταθλήματος, το rally Monte Carlo (20-23 Iανουαρίου) με τους Loeb, Breen, Fourmaux και Greensmith.
Ο Chris Williams, από τη θέση του τεχνικoύ διευθυντή της M-Sport , δήλωσε:
«Θα ήθελα να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον Malcolm Wilson για τη συνεχή πίστη του σε μένα και για τις πολλές ευκαιρίες στο να ηγηθώ όλα αυτά τα χρόνια, από το πρώτο μου έργο το Fiesta ST Gp.N, μέχρι σήμερα το Puma Hybrid Rally1.
Είμαστε μια μικρή ομάδα καινοτόμων, αφοσιωμένων και αποφασιστικών μηχανικών και σχεδιαστών και είναι τιμή μου να τους βοηθήσω, να τους καθοδηγήσω και να τους υποστηρίξω να κατασκευάζουν αυτοκίνητα που ανταγωνίζονται και κερδίζουν στο υψηλότερο επίπεδο του μηχανοκίνητου αθλητισμού στα ράλι».
Ο Malcolm Wilson, Διευθύνων Σύμβουλος της M-Sport, δήλωσε:
«Ο Chris Williams ήταν υπεύθυνος για πολλά επιτυχημένα έργα στην M-Sport και χωρίς τη δέσμευσή του και την αποφασιστικότητά του δεν θα ήμασταν στη θέση που είμαστε σήμερα.
Με το αποδεδειγμένο ιστορικό του σε αγωνιστικά αυτοκίνητα, είναι λογικό να μεταβαίνει στο ρόλο του τεχνικού διευθυντή και να επιβλέπει όλες τις μηχανολογικές πτυχές της επιχείρησης.
Ανυπομονώ όχι μόνο να δω το Puma Rally1 Hybrid να κάνει το ντεμπούτο του στο Μόντε Κάρλο, όπου είμαι βέβαιος ότι θα αποδώσει όπως περιμένουμε, αλλά και ποια άλλα έργα θα αναπτύξουν ο Chris και η ομάδα του για να προχωρήσουν το M-Sport στο μέλλον».