Ξεκίνησε το ιταλικό πρωτάθλημα ράλι, ένα από τα πιο δύσκολα της Ευρώπης λόγω έντονου συναγωνισμού.
Και πρώτος γύρος από τους 7 αγώνες που προσμετρούν στο πρωτάθλημα, είναι το 45ο rally il Ciocco που περιλαμβάνει 12 ασφάλτινες Ειδικές Διαδρομές μήκους 120.59 χλμ., μοιρασμένες σε δύο σκέλη, με 51 πληρώματα να έχουν δώσει το «παρών».
Το πρώτο σκέλος περιελάμβανε 3 Ειδικές Διαδρομές μήκους 30,63 χλμ. και οι Andrea Crugnola-Andrea Ommeto με το ανανεωμένο Citroen C3 Rally2, προηγούνται κατά 11.9 δευτ. των De Tommaso-Ascalone (Skoda Fabia Evo Rally2) και 20.3 δευτ. των Albertini-Fappani (Skoda Fabia evo Rally2).
Οι πρωταθλητές 2021 Basso-Granai επίσημη συμμετοχή της Hyundai Rally Team Italia με το νέο Hyundai i20 Rally2 μέσω της Friuli Motors, σε άμεση συνεργασία με τη Hyundai Motorsport δεν έχουν βρει ακόμα τα «πατήματα» και φιγουράρουν στην 7η θέση μετά τις 3 Ειδικές Διαδρομές του 1ου σκέλους.
Να σημειωθεί ότι στο Ιταλικό πρωτάθλημα του 2022 όλοι οι αγώνες θα έχουν μήκους 120 χλμ. με τα πληρώματα να χρησιμοποιούν έως 12 ελαστικά, εκτός του Rally di Roma Capitale, που προσμετρά στο ευρωπαϊκό πρωτάθλημα.
Στη γενική κατάταξη βαθμολογούνται τα 10 πρώτα πληρώματα που έχουν εγγραφεί στο πρωτάθλημα με τους εξής βαθμούς: 20/15/12/10/8/6/4/3/2/1.
Τα πληρώματα που δεν είναι εγγεγραμμένα στο πρωτάθλημα δεν κερδίζουν βαθμούς αλλά τους αφαιρούν από αυτούς που είναι εγγεγραμμένοι.
Επίσης πριν την έναρξη του αγώνας υπάρχει το “show test” όπου με επιπλέον βαθμούς 3/2/1 βαθμολογούνται οι τρείς ταχύτεροι.
Οι αγώνες Rally Targa Florio και Rally Due Valli έχουν αυξημένο συντελεστή 1,5 έναντι 1 που έχουν οι υπόλοιποι άλλους πέντε.
Για το πρωτάθλημα αθροίζονται τα έξι καλύτερα τελικά αποτελέσματα, ενώ όλοι οι βαθμοί που συγκέντρωσαν τα πληρώματα και στα 7 «show tests» προσμετρούν στην τελική βαθμολογία. .