Ακόμα δεν ανέλαβε την προεδρία της FIA o Ben Sulayem διαδέχοντας τον Jean Todt και έχει να λύσει ένα δύσκολο γρίφο, που έρχεται από το 2021 και συγκεκριμένα από το Γκραν Πρι στο Αμπού Ντάμπι.
Το τελευταίο Γκραν Πρι του πρωταθλήματος, όπου ο τίτλος κρίθηκε στον τελευταίο γύρο με τον Vertappen να προσπερνάει τον Hamilton, να κερδίζει, να κατακτά το παγκόσμιο πρωτάθλημα και να αρχίσει μια φοβερή καταιγίδα ανακοινώσεων με τη FIA να έχει δηλώσει ότι το όλο ζήτημα που προέκυψε είναι υπο εξέταση.
Η FIA έχει δώσει «εντολή» να ξεκινήσει η έρευνα της υπόθεσης Αμπού Ντάμπι όπου θα έχει ολοκληρωθεί έως τις 3 Φεβρουαρίου που είναι το επόμενο παγκόσμιο συμβούλιο του μηχανοκίνητου αθλητισμού της FIA.
Μέχρι τότε θα έχει κατατεθεί και ένας φάκελος αξιολόγησης της δουλειάς του Michael Masi στο καθοριστικό Γκραν Πρι της σεζόν 2021.
Ένα Masi όπου σύμφωνα με πληροφορίες δεν εμφανίζεται στο οργανόγραμμα της FIA για το 2022.
Να σημειωθεί ότι θα περάσουν από «ιερά εξέταση» όλοι οι συμμετέχοντες. Από τον Masi, τους αγωνοδίκες, οδηγοί, και εκπρόσωποι ομάδων. Παρών θα είναι ο γενικός γραμματέας μηχανοκίνητου αθλητισμού, Peter Bayer, και ένα πρόσωπο που δεν έχει ανακοινωθεί το όνομά του, που θεωρείται αντικαταστάτης του Μasi.
Στην αντίπερα όχθη Mercedes και Hamilton αναμένουν στο ακουστικό το αποτέλεσμα της έρευνας που θα τους γεμίσει χαμόγελα (…) με τον Ben Sulayem να δηλώνει ότι «θέλει να πιστεύει ότι ο Hamilton θα συνεχίσει να αγωνίζεται» .
Από την άλλη οι αγώνες έχουν τα ρίσκα, τη στρατηγική και την τόλμη που ενίοτε διαμορφώνουν και το αποτελεσμα.
Η Red Bull μη έχοντας να χάσει τίποτα ρίσκαρε στις αλλαγές των ελαστικών. Από την άλλη η Mercedes με τον Hamilton μέχρι τη στιγμή που ο Latifi είχε την έξοδο βρισκόταν σε άλλον αγώνα, σταθερά πρώτος..
Όμως οι αγώνες τελειώνουν στην καρό σημαία…
Και μετά ήρθαν τα πάνω –κάτω με τη Mercedes να ψάχνει «τρύπες» στους κανονισμούς καθώς δεν μπορεί να χωνέψει ότι έχασε τον τίτλο στον τελευταίο γύρο, από τον Verstappen , τον οδηγό που αναστάτωσε την «κοιμισμένη» Formula 1.
Να θυμηθούμε τι ακριβώς έγινε στο τελευταίο Γκραν Πρι του 2021
Διαβάστε ακόμα
Να σημειωθεί ότι ο πρώτος γύρος των χειμερινών δοκιμών ξεκινούν στις 23 Φεβρουαρίου στην πίστα της Καταλονίας.
Είναι μια χρονιά εντελώς διαφορετική καθώς υπάρχουν αλλαγές στους τεχνικούς κανονισμούς που θα δούμε εντελώς διαφορετικά τα φετινά μονοθέσια, καθώς αλλάζουν τα αεροδυναμικά βοηθήματα, ενώ από τις πλέον σημαντικές αλλαγές είναι τα ελαστικά που μετά από χρόνια τα υψηλού προφίλ 13 ιντσών περνούν στην ιστορία καθώς το λόγο έχουν πλέον τα 18 ιντσών χαμηλού προφίλ.
Για το τέλος αφήσαμε κάτι ιδιαίτερα χιουμοριστικό που όμως δίνει ένα σαφές μήνυμα.
Έχουν κυκλοφορήσει t-shirt. μαξιλαράκια, θερμός και άλλα είδη, που αναγράφουν μια φράση από τον διάλογο που είχαν μετά το Γκραν Πρι στο Αμπού Ντάμπι, οι Toto Wolf της Mercedes με τον Michael Masi, …
Πάντως το ζήτημα έχει πολύ δρόμο με τη Red Bull Racing να δείχνει ότι δεν «ανησυχεί»…