Έπεσαν οι υπογραφές ανάμεσα στον δεξιοτέχνη οδηγό Ken Block και την Audi, με το είδος της συνεργασίας τους να παραμένει επτασφράγιστο μυστικό, αυξάνοντας τις υποθέσεις.
Εάν πάντως ποντάραμε κάπου θα λέγαμε πως θα αποδείξει στον κόσμο πόσο ικανά είναι και τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα δικά του χέρια. Μερικά από τα μοντέλα που θα έχει στη διάθεση του είναι τα Sport Quattro S1, V8 Quattro DTM car και το E-Tron Vision Gran Turismo. Φήμες βέβαια κάνουν λόγω πως ίσως οδηγήσει και το το Audi RS Q E-Tron στο ράλι του Ντακάρ το 2022.
“Δεν τα κάνουν όπως παλιά”! Γιατί μερικοί υποστηρίζουν ότι τα παλιά αυτοκίνητα είναι καλύτερα;
Εσείς με ποιο αυτοκίνητο της Audi θα θέλατε να τον δείτε σε κάποιο νέο Gymhkana;
Παράλληλα ο Ken Block αλλάζει και το προσωπικό του γκαράζ, βάζοντας πωλητήριο σε μερικά μοναδικά του κομμάτια. Τα τρία μοντέλα που πωλούνται είναι ένα Fiesta GYM3 του 2011, ένα Fiesta ST RX43 του 2013 και ένα RS200 Evo του 1986.
- Το Fiesta του 2013 είχε χρησιμοποιηθεί σε τρεις παραγωγές. Τις Gymkhana έξι και οχτώ, καθώς και στην Terrakhana. Επιπλέον, ήταν το αυτοκίνητο με το οποίο ο Block κέρδισε για πρώτη φορά σε αγώνα Global Rallycross. Ο κινητήρας είναι τετρακύλινδρος 2.0 λίτρων και αποδίδει 600 ίππους και 881 Nm ροπής. Η κίνηση πάει σε όλους τους τροχούς και το κιβώτιο είναι σειριακό έξι σχέσεων από τη Sadev.
- Το Fiesta του 2011 πρωταγωνίστησε στη Gymkhana τρία. Έχει τετρακύλινδρο Duratec κινητήρα 2.0 λίτρων με 600 ίππους και 895 Nm ροπής. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι σειριακό έξι σχέσεων με paddles για τις αλλαγές σχέσεων, ενώ ο κινητήρας μπορεί να ανέβει μέχρι τους 850 ίππους με τις ανάλογες μετατροπές.
- Τέλος, το πιο ακριβό από τα τρία αυτοκίνητα είναι το RS200. Η Ford είχε κατασκευάσει μόλις 200, όσο ήταν το ελάχιστο όριο προκειμένου να κάνει το ομολογκάρισμα για την Group B κατηγορία, δηλαδή. Ωστόσο, το συγκεκριμένο είναι ακόμα πιο ιδιαίτερο επειδή πρόκειται για ένα από τα μόλις 24 που αναβαθμίστηκαν με τη χρήση του πακέτου Evo. Αλλαγές έχει κάνει στο αυτοκίνητο και ο ίδιος ο Ken Block από το 2017 που βρέθηκε στο γκαράζ του. Έκανε το εξωτερικό μαύρο ματ, προσέθεσε υδραυλικό χειρόφρενο, άλλαξε τους τροχούς, ενώ έβαλε και Recaro κάθισμα με ζώνη 5 σημείων. Ο κινητήρας είναι τετρακύλινδρος στα 2.1 λίτρα. Αποδίδει 700 ίππους με κανονική βενζίνη και 800 ίππους με αγωνιστικό καύσιμο. Το RS200 Evo ο Block το πουλάει 550.000 δολάρια (468.450 ευρώ).