To 2022 o Mαξ Φερστάπεν κατέκτησε τον 2ο συνεχόμενο παγκόσμιο τίτλο στη Formula 1.
Να είμαστε λοιπόν στην αρχή μιας ιστορίας που δείχνει ότι πάει να επαναληφθεί όπως είχε γίνει μεταξύ 2010-2013 όπου ο Σεμπάστιαν Φέτελ με την ίδια ομάδα που οδηγεί ο Φερστάπεν είχε κατακτήσει στη σειρά 4 τίτλους.
Να είναι λοιπόν αυτός ο στόχος, να φτάσουν το απόλυτο ως ομάδα για δεύτερη φορά ή να το ξεπεράσουν.
Προβλέψεις στους αγώνες δεν υπάρχουν και δη σε τόσο βάθος χρόνου. Όχι ότι δε μπορεί να γίνει και επιπλέον εις στα εντός των ομάδων ξέρουν που βαδίζουν και που στοχεύουν…
Πάντως η αλήθεια είναι ότι με 12 νίκες στα 18 Γκραν Πρι, ο Φερστάπεν πανάξια κατέκτησε τον τίτλο, μπροστά σε μια Ferrari, που μπορεί να έχει το καλύτερο μονοθέσιο, αλλά οι επιλογές στρατηγικής την έχουν καταστρέψει.
Στην «καταιγίδα» Φερστάπεν (το έχουμε γράψει χίλιες φορές και θα το γράψουμε άλλη μια) που από τον Σένα έχουμε να δούμε τόσο επιθετικό οδηγό, δεν ήταν λίγες οι φορές ο οποίος Ολλανδός πήρε τη νίκη με τσαμπουκά, και για τον τίτλο του, του αξίζουν χίλια μπράβο.
Καθώς λοιπόν οι σαμπάνιες ρέουν ακόμα στη Red Bull Racing γιορτάζοντας την κατάκτηση του τίτλου, το ερώτημα που τίθεται είναι πως να αισθάνονται τα στελέχη των αυτοκινητοβιομηχανιών που συμμετέχουν στη Formula 1, να τους «διασύρει» μια ομάδα ενεργειακών ποτών.
Διότι φέτος η Red Bull, πέρα από τη Ferrari, η μόνη ομάδα με την οποία «παλεύει» στα Γκραν Πρι είναι η Scuderia, καμία από τις Mercedes, Aston Martin, McLaren, Alpine, Alfa Romeo, είναι σε θέση να ακολουθήσουν το ρυθμό της Red Bull Racing, όπως εξάλλου επιβεβαιώνεται σε κάθε αγώνα.
Βέβαια η R.B. Racing έχει επενδύσει με κάθε τρόπο για να φτάσει σε αυτό το επίπεδο, σε πολύ υψηλό δυναμικό μεταξύ αυτών και ο κορυφαίος αεροδυναμιστής Άντριαν Νιούι.
Γιατί οι άλλες ομάδες δεν έχουν κορυφαίους στο είδους τους, μπορεί όχι όλες καθώς η κάθε εταιρία τη συμμετοχή της τη βλέπει με διαφορετική ματιά, αλλά η Mercedes, κυρίαρχος από τα αποδυτήρια τις προηγούμενες χρονιές, φέτος «χάθηκε» μέσα στους νέους κανονισμούς…
Και δεν είναι ότι η ομάδα του Κρίστιαν Χόρνερ (σε κάτι δηλώσεις του τόνισε ότι ξεκίνησαν σαν να είναι οι τελευταίοι και από την πολύ δουλειά έφτασαν εκεί που έφτασαν άσχετα βέβαια οτι κατά κάποιον τρόπο ξέφυγαν από το όριο του budget σύμφωνα με τη FIA) κατέκτησε τον παγκόσμιο τίτλο των οδηγών, βρίσκεται ένα βήμα πριν και από τον αντίστοιχο τίτλο των κατασκευαστών.
Αυτή εξάλλου είναι η μαγεία της Formula 1, ότι τίποτα δεν είναι δεδομένο (σε όλα φυσικά υπάρχουν εξαιρέσεις).
Πάντως ο Μαξ από τον τρόπο που οδηγεί και από το πως «κινείται» εκτός του μονοθεσίου άξιζε και αυτόν τον τίτλο.
Είπαμε, ο πλέον επιθετικός οδηγός μετά τον αείμνηστο Άιρτον Σένα, κατά την άποψή μας…