Σύμφωνα με τον Ιταλό δημοσιογράφο, Λέο Τουρίνι, ο Ματία Μπινότο βρίσκεται ήδη σε διαδικασία συζητήσεων με την Audi, που μπαίνει στη Formula 1 το 2026.
Σχεδόν τρεις δεκαετίες μετά την πρόσληψή του, ο Ματία Μπινότο αποτελεί παρελθόν από τη Ferrari. Η Scuderia ανακοίνωσε την Τρίτη ότι αποδέχτηκε την παραίτηση του Ιταλού από επικεφαλής της ομάδας, μία θέση που κατείχε από το 2019, όταν και αντικατέστησε τον Μαουρίσιο Αριβαμπένε.
Ο Λέο Τουρίνι, δημοσιογράφος με πολύ στενές επαφές με τη Ferrari, βάζει στο προσκήνιο τη σχέση που είχε ο καθένας με τον εκάστοτε πρόεδρο της Ιταλικής εταιρίας.
«Ο Μπινότο έγινε επικεφαλής αγωνιστικού τμήματος λόγω του Σέρτζιο Μαρκιόνε. Ο αείμνηστος δεν λάτρεψε ποτέ τον Αριβαμπένε και έτσι είχε πάρει την απόφαση.
«Αλλά ο Τζον Έλκαν [τωρινός πρόεδρος Ferrari] δεν ταίριαξε ποτέ με τον Μπινότο. Ήταν σαν το νερό με το λάδι. Και όλοι το ήξεραν».
Νωρίτερα φέτος -και με τις φήμες για αποχώρηση του Μπινότο να δίνουν και να παίρνουν- ο Έλκαν εξέφρασε τη στήριξή του στον Ματία, αναφέροντας πως η εμπιστοσύνη στο πρόσωπό του «ήταν η σωστή επιλογή» .
Δυόμιση μήνες αργότερα, η παραίτηση του Μπινότο ήταν στο γραφείο του.
«Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΔΕΝ «ΠΙΣΤΕΥΕ» ΣΤΟ ΚΟΡΥΦΑΙΟ «ΚΕΦΑΛΙ» ΤΟΥ»
Ο Τουρίνι πιστεύει, ωστόσο, ότι ευθύνη δεν έχει για όλα ο Έλκαν. «Ο Μπινότο είχε τα ελαττώματα του, συμπεριλαμβανομένης της ”διακριτικής” αυταπάτης της παντοδυναμίας που έτρεφε. Για παράδειγμα, θα έπρεπε να εμφανίζεται λιγότερο και να διαχειρίζεται καλύτερα τα Μέσα ενημέρωσης».
«Όμως δεν είχε ποτέ την υποστήριξη του προέδρου του σε μεγάλα ζητήματα.», προσέθεσε.
«Ακούσατε ποτέ έστω μια λέξη από τον Έλκαν για το budget cap της Red Bull ή τους -συνεχώς- προσαρμοσμένους κανόνες για τη Mercedes; Ούτε μία αναφορά. Ούτε μία.”
Και πρόσθεσε: «Δεν υπήρχε πραγματική υποστήριξη. Ο ιδιοκτήτης δεν πίστευε στο κορυφαίο «κεφάλι» του.»
Μην περιμένετε όμως ο Μπινότο να μείνει για πολύ ακόμα εκτός Formula 1. Ο 53χρονος φέρεται να βρίσκεται ήδη σε συζητήσεις με την Audi που θα μπει στη Formula 1 το 2026, με την ομάδα της Sauber.
«Ξέρω ότι ο Μπινότο μιλάει ήδη με την Audi, η οποία θα μπει στην F1 το 2026» είπε ο Τουρίνι.
Η Ferrari με τη σειρά της λέγεται ότι συζητά με τον Φρεντ Βασέρ της Alfa Romeo.
«Είναι Γάλλος όπως ο θρυλικός Ζαν Τοντ, αλλά το μόνο κοινό που έχουν είναι το… διαβατήριο», είπε. «Και εδώ σταματώ».