Ο Bέλγος οδηγός λέει, ότι του άρεσε να έχει τον Oτ Τάνακ, ως team mate του, τις τελευταίες τρεις χρονιές.
Ο Tάνακ εντάχθηκε στη Hyundai, από την Toyota το 2020, ως παγκόσμιος πρωταθλητής, αλλά τρία χρόνια τώρα στη νέα του ομάδα δεν είχε τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.
Τους τελευταίους μήνες, η συμπεριφορά και τα σχόλια του Tάνακ στα μέσα ενημέρωσης, είχαν καταστήσει προφανές, πως δεν ήταν χαρούμενος στη Hyundai. Το αποτέλεσμα ήταν η απόφαση του, να φύγει από την ομάδα, μετά το τέλος της χρονιάς. Να θυμίσουμε ότι ο Τάνακ είχε συμβόλαιο με την ομάδα του μέχρι και το 2023. Ωστόσο, ο Εσθονός αποφάσισε να φύγει νωρίτερα.
Η Hyundai αντιμετώπιζε, ήδη, προβλήματα με τη σύνθεση των οδηγών της και είχε επιλέξει να απομακρύνει τον Όλιβερ Σόλμπεργκ. Η αιτία ήταν πως άλλαξαν πολιτική και ήθελαν να επενδύσουν σε πιο έμπειρους οδηγούς. Τώρα, πρέπει να βρουν δυο οδηγούς για να εντάξουν στην ομάδα τους, τουλάχιστον για το 2023.
Μιλώντας στο DirtFish πριν επιβεβαιωθεί η αποχώρηση του Τάνακ, ο Nεβίλ είχε πει:
«Το μόνο, που μπορώ είναι, να προσπαθήσω να πείσω την ομάδα να κάνει ό,τι χρειάζεται για να κρατήσει τον Oτ (Τάνακ) μαζί μας. Όσο πιο δυνατούς team mate έχεις, τόσο περισσότερο πιέζεις τον εαυτό σου για να είσαι καλός. Και με τον Οτ στην ομάδα, έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό, για να είμαι στο επίπεδό του και το απολάμβανα».
Η σχέση του Nεβίλ και του Τάνακ φάνηκε να χαλάει μετά τα τελευταία ράλι. Την αρχή έκανε ο Νεβίλ, που αμφισβήτησε τη δήλωση του Τάνακ, πως είχε πρόβλημα με το σύστημα μετάδοσης του αυτοκίνητό του, στο Ράλι Ιπρ του Βελγίου.
Τα πράγματα χειροτέρεψαν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, όταν ο Πρόεδρος της Hyundai Motorsport, Σιν Κιμ, έδωσε εντολή να παγώσουν οι θέσεις και ο Nεβίλ έτσι, να τερματίσει μπροστά από τον Τάνακ. Η απογοήτευση του Εσθονού ήταν μεγάλη, καθώς χρειαζόταν τους επιπλέον βαθμούς για να συνεχίσει το κυνήγι για τον παγκόσμιο τίτλο. Μάλιστα, αν άλλαζαν θέσεις με τον Νεβίλ, πάλι θα έκαναν το 1-2-3 στην Ελλάδα και τους ίδιους βαθμούς θα έπαιρναν για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών. Με άλλα λόγια δεν θα έχαναν τίποτα…
«Αν δείτε συνολικά την εικόνα και πώς οδηγούσαμε για την ομάδα, -είπε ο Νεβίλ-, θα καταλάβετε πως ήμασταν στο ίδιο επίπεδο και πιέζαμε και οι δυο, με τον ίδιο τρόπο. Μερικές φορές στο στήσιμο, ίσως είμαστε λίγο διαφορετικοί, αλλά πάντα προσπαθώ και νομίζω ότι και αυτός, όπως και κάθε οδηγός πήρε από την ομάδα αυτό που είχε ανάγκη, έπαιρνε αυτό που χρειαζόταν. Και αυτό ήταν το μέρος της δουλειάς, που έκανε η ομάδα μέχρι τώρα. Οπότε, νομίζω ότι δεν μπορούμε να παραπονεθούμε για αυτό. Πάντως, θα ήταν ήταν κρίμα να τον χάσουμε».
Αυτή τη στιγμή όλοι περιμένουν την επόμενη κίνηση του Τάνακ. Προς το παρόν κανένας δεν ξέρει τι πραγματικά θα κάνει. Θα πάει στην M-Sport στα παλιά του λιμέρια; Θα βρει θέση στην Toyota – αν σκεφτεί έξυπνα ο Λάτβαλα και εντάξει ακόμα έναν πολύ γρήγορο οδηγό στην ομάδα του; Ή μήπως θα οδηγήσει με τη δική του ομάδα, που έχουν στήσει με τον Μάρκο Μάρτιν;
Μείνετε συντονισμένοι έχουμε ακόμα έναν αγώνα να κάνουμε, τον τελευταίο της χρονιάς, το Ράλι Ιαπωνίας. Μέχρι τότε, μπορεί και να έχουμε καινούργιες εκπλήξεις.