Εσείς γνωρίζατε ότι η Porsche… αντέγραψε ένα ελληνικό project για να φτιάξει το νέο της μοντέλο, το Mission X.
Η παρακάτω είδηση δεν αποτελεί προϊόν μυθοπλασίας! Ειπώθηκε από τον «Mr Chaos», Σπύρο Πανόπουλο και είναι πέρα για πέρα αληθινή!
Ο άνθρωπος πίσω από το υπό δημιουργία project που ακούει στο όνομα Chaos δήλωσε πως ο γερμανικός κολοσσός εμπνεύστηκε από το δικό του σχέδιο.
O Πανόπουλος σημείωσε πως το νέο concept της Porsche μοιάζει πολύ με το Chaos στο κομμάτι της αεροδυναμικής, την θέση των πίσω φωτιστικών σωμάτων και την γωνία που κάνει το μπροστινό παρπρίζ, ενώ δεν παρέλειψε να δηλώσει πως συνεχίζει να δουλεύει πάνω στο Chaos.
Για την ιστορία, η Porsche Vision X είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό πρωτότυπο με μήκος 4.596 χλστ., πλάτος 1.999 χλστ. και ύψος 1.199 χλστ.. H Mission X είναι πιο κοντή αλλά φαρδύτερη και ψηλότερη από την 918 Spyder. Το μεταξόνιο εκτίνεται στα 2.728 χλστ..
Ένας από τους στόχους της Mission X είναι να προσφέρει σημαντικά περισσότερη κάθετη δύναμη από την τρέχουσα 911 GT3 RS, η οποία λέει η Porsche πως προσφέρει 860 κιλά στα 285 χλμ./ώρα. Ο άλλος στόχος είναι να επιτύχει αναλογία ισχύος – βάρους έναν ίππο ανά κιλό. Αν και δεν έχουν δημοσιευτεί περισσότερες επίσημες πληροφορίες για την ισχύ της Porsche Mission X, οι φήμες αναφέρουν πως θα έχει 1.521 άλογα και βάρος 1.521 κιλά!
Τα λόγια στην δημοσίευση που έκανε στα social media αναφέρουν:
«Με μεγάλη μου χαρά βλέπω να επιβεβαιώνομαι πως είμασταν και είμαστε στον σωστό δρόμο στην υλοποίηση του ελληνικού υπερ αυτοκίνητου μας Chaos, σχέδια που δημιούργησα το 2018 και έχουμε καταθέσει Euipo, βλέπω ότι εμπνέουν μεγάλους κατασκευαστές γύρω μας ανά διαστήματα σε μικρό η μεγάλο ποσοστό. Ένα από αυτά είναι το καινούριο project της Porsche που παρουσιάστηκε πριν λίγες ημέρες.
Εν τάχει, ο τρόπος που βγαίνει ο αέρας από τα μπροστινά φτερά, το πίσω μέρος με το diffuser, το σχέδιο του diffuser, τα πίσω φτερά το σχέδιο που συναντά το diffuser, η θέση των πίσω φώτων, η γωνιά του μπροστινού παρμπρίζ σε σχέση με την οροφή και τα φτερά είναι από τα πιο σημαντικά σημεία και μου μοιάζουν αρκετά.
Στο εσωτερικό τα καθίσματα που είναι ενσωματωμένα με το σασί, το μεγαλύτερο μέρος του σχεδίου τους, το μεγαλύτερο μέρος του τιμονιού και το συνολικό στήσιμο επίσης μου μοιάζουν αρκετά.
Ας τους ευχηθούμε καλή επιτυχία. Ευελπιστώ ότι θα το τελειώσω σύντομα ώστε να δείξουμε και εμείς τις δυνατότητες μας. Στο διάστημα από την διαρροή των σχεδίων μας φρόντισα να ανανεώσω αρκετά κομμάτια του πλέον.
Ευχαριστώ για την επιμονή και την υπομονή σας, το αποτέλεσμα θα μας αντάμειψη».
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Όσον αφορά τα σχόλια κάτω από την ανάρτηση, απλά απολαυστικά…
«Μας κλέψαν τη φέτα, μας κλέψαν τα μάρμαρα του Παρθενώνα τώρα μας κλέβουν και το χάος. Ας ξεσηκωθούμε αδέλφια», έγραψε στον Πανόπουλο ένας χρήστης του Instagram, ενώ ένας άλλος έκανε λόγο για «μια στιγμή παραφροσύνης»…
Πού είναι το Chaos, οέο;
Όπως γράφαμε εδώ στο Motori πριν λίγο καιρό, το Chaos, το Ελληνικό υπεραυτοκίνητο που θα «σβήσει» τα Pagani, Bugatti, Koenigsegg, Ferrari, Lamborghini είναι και πάλι στην επικαιρότητα και γιορτή για τα παπαγαλάκια που επιτέλους έχουν με κάτι να «ασχοληθούν» προβάλλοντας το «τίποτα»..
Όλο υποσχέσεις και ξανά υποσχέσεις, συνεντεύξεις του κ. Σπύρου Πανόπουλου που είναι πίσω από το ελληνικό hypercar των χιλιάδων ίππων, (2.048,7 ίππους με ροπή 1.389,4 Nm) και των πολλών εκατομμυρίων με τελική ταχύτητα 500 χλμ/ώρα.
Τελική ταχύτητα που ούτε τα μονοθέσιο της Formula 1 δε «πιάνουν» αλλά ούτε και τα πρωτότυπα -βολίδες τα οποία συμμετέχουν στο θρυλικό αγώνα των 24 Ωρών του Λε Μαν.
Και άραγε ποια εταιρεία κατασκευάζει ελαστικά για τελικές άνω των 500 χλμ/ώρα.
Φυσικά πληροφορίες για ποιος οδηγός βρίσκεται πίσω από την εξέλιξη, που θα το δοκιμάσουν, σε ποια πίστα αλλά και με τι ελαστικά, δεν υπάρχουν.
Πάντως εάν το project πάρει σάρκα και οστά ο κινητήρας γυρίσει, ο θόρυβος από τους ίππους γεμίσει τα αυτιά μας, μπει η πρώτη ταχύτητα και ξεκινήσει για τα πρώτα χλμ. συνεχίζοντας την επιτάχυνση, Θα είμαστε οι πρώτοι που θα χειροκροτήσουμε το ελληνικό project αφιερώνοντας το ένα κομμάτι μετά το άλλο.
Μέχρι τότε απλά θα αμφισβητούμε.