Ο Max Verstappen έβαλε στο στόχαστρο το αυτοκίνητο ασφαλείας της Aston Martin, το συνέκρινε με το αντίστοιχο της Mercedes, ενώ το χαρακτήρισε ακόμα και… χελώνα!
Aston Martin Vandage. 4.0L, twin-turbo V8, και άλογα… 528. Οδηγός, κλασικά-εικονογραφημένα, Bernd Maylander. Από πέρυσι μοιράζεται τον τίτλο του Safety Car με τη Mercedes AMG GT Black Series, των 730 ίππων και τι θα μπορούσε να πάει στραβά για τη Vantage; Μα, ασφαλώς, μία σύγκριση με την AMG. Πολλώ δε μάλλον όταν την κάνει ο παγκόσμιος πρωταθλητής της Formula 1, Max Verstappen!
Η ΣΚΛΗΡΗ ΓΟΜΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΥΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ
Δύο φορές χρειάστηκε το αυτοκίνητο ασφαλείας να περιορίσει την ταχύτητα των μονοθεσίων. Στην εγκατάλειψη του Sainz, και στην εγκατάλειψη του Vettel. Οι περισσότεροι οδηγοί όμως, τότε, έφεραν σκληρά ελαστικά και αντιμετώπισαν πολλά προβλήματα στο να τα διατηρήσουν ζεστά. Ο λόγος, σύμφωνα με τον Max Verstappen, είναι πως η Vandage είναι πολύ πιο αργή σε σχέση με την AMG, αποτρέποντας έτσι τους οδηγούς να επανεκκινήσουν με επαρκή θερμότητα στα Pirelli ελαστικά τους.
«Υπήρχε πολύ λίγη πρόσφυση και το αυτοκίνητο ασφαλείας, επίσης, πήγαινε πολύ αργά. Πήγαινε σαν χελώνα. Απίστευτο,» είπε ο Ολλανδός και συμπλήρωσε: «Χωρίς να υπάρχει κάποιο τρακαρισμένο μονοθέσιο, πηγαίναμε στις ευθείες με 140χλμ/ω. Δεν καταλαβαίνω γιατί έπρεπε να πηγαίνουμε τόσο αργά. Πρέπει να το ψάξουμε.»
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής συνέκρινε, μάλιστα, τα δύο διαθέσιμα safety cars. «Σίγουρα το αυτοκίνητο ασφαλείας της Mercedes είναι πιο γρήγορο λόγω των αεροδυναμικών βοηθημάτων του. Αυτό της Aston Martin είναι πολύ αργό. Χρειάζεται, αδιαμφισβήτητα, μεγαλύτερη πρόσφυση, τα ελαστικά μας είχαν παγώσει εντελώς. Ο τρόπος που οδηγούμε πίσω από το αυτοκίνητο ασφαλείας αυτή τη στιγμή είναι τραγικός.»