Oι ημέρες πλησιάζουν και ένας από τους καλύτερους οδηγούς ράλι όλων των εποχών ο Γερμανός Walter Rohrl στις 7 Μαρτίου θα γίνει 75 χρόνων.
Ο δύο φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι, νικητής στην ανάβαση Pikes Peak, νικητές στο γερμανικό πρωτάθλημα τουρισμού (DTM), νικητής στο πρωτάθλημα IMSA της Αμερικής.
Όπου έτρεξε κέρδισε…
Διαβάστε ακόμα
Επιπλέον είναι ο μόνος οδηγός που έχει κερδίσει το rally Monte Carlo με τέσσερα διαφορετικά αυτοκίνητα, 1980 με Fiat 131 Abarth, 1982 με Opel Ascona 400, 1983 με Lancia 037, 1984 με Audi Quattro, και πάντα με τον ίδιο συνοδηγό. Τον συμπατριώτη του Christian Geistdorfer .
Αφιερώθηκε στα αυτοκίνητα ο πανύψηλος Walter.
Mπορεί να έτρεξε με Ford, Opel, Fiat, Lancia και Audi, ο Rοhrl διατήρησε τη σχέση του με την Porsche που ξεκίνησε το 1983, που μέχρι πρόσφατα ήταν ο επίσημος οδηγός δοκιμών της εταιρίας, βάζοντας τις τελευταίες πινελιές σε όλα τα νέα αυτοκίνητα παραγωγής στο Nordschleife.
Ο Rοhrl συμμετείχε ιδιαίτερα στην ανάπτυξη των υπεραυτοκίνητων της Porsche όπως την 959, την Carrera GT και την 918 Spyder.
Οι δρόμοι με Porsche είναι η ζωή του Γερμανού, που πάνω από 100 ημέρες το χρόνο βρίσκεται με τη γερμανική εταιρία εκτός, και η Porsche φυσικά το αναγνωρίζει με το παραπάνω.
Στο μουσείο της Γερμανικής εταιρίας για τα 40 χρόνια από την πρώτη του νίκη στο γερμανικό πρωτάθλημα ράλι με την 924 GTS rally, αυτό το αυτοκίνητο ανακαινισμένο βρίσκεται στο μουσείο της εταιρίας. Το 1981 μαζί με τον Christian Geistdorfer κέρδισαν 4 ράλι του γερμανικού πρωταθλήματος, γράφοντας μοναδική ιστορία με αυτό το σπορ μοντέλο.
Πρόσφατα δίδαξε σε δημοσιογράφους πώς να τελειοποιούν το drifting στον πάγο σε μοντέλα της Porsche σε ένα ειδικό σεμινάριο, ενώ απάντησε σε ερωτήσεις σχετικά με τα συνθετικά καύσιμα, τη διατήρηση των ιστορικών οχημάτων και τη βιωσιμότητα.
Να σημειωθεί ότι τα μαθήματα εκπαίδευσης οδηγών για πελάτες-ιδιοκτήτες Ρorsche είναι υποχρεωτικά και ο Walter όταν τον ρωτούν πως οδηγείται μια Porsche ή ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο όπως η νέα 911 GT3, η απάντηση που δίνει είναι ότι πρέπει θα κάνei ένα …test drive πρώτα πριν απαντήσει..
Και φυσικά είναι πάντα το διαφορετικό «πρόσωπο» σε εκδηλώσεις που διοργανώνει το τμήμα Heritage and Museum της Ρorsche, ενώ οι θαυμαστές του ζητούν μια φωτογραφία μαζί του, ένα αυτόγραφο….
Για τον Rοhrl, «δουλειά» σημαίνει επίσης να φροντίζει τον δικό του στόλο αυτοκινήτων, καθώς διαθέτει μια σειρά από 911.
Παρεμπιπτόντως, το πρώτο του αυτοκίνητο ήταν μια Ρorsche 356 B Coupè με 75 ίππους.,
Ωστόσο, ο δεινός σκιέρ και ποδηλάτης δε θέλει να κάνει πολλή φασαρία για την πλατινένια γιορτή του, σχολιάζοντας ότι θα πάει για σκι εκείνη την ημέρα, ομολογώντας ότι πάντα ένιωθε λίγο άβολα για τις τελετές βραβείων προς τιμήν του.
Τώρα το αν θα μπορέσει να εκπληρώσει την επιθυμία του να έχει περισσότερο χρόνο για τον εαυτό του τα επόμενα χρόνια είναι συζητήσιμο – λαμβάνοντας υπόψη πόσο δραστήριος είναι- σχολιάζοντας ότι θέλει να οδηγεί περισσότερο τα προσωπικά του αυτοκίνητα..
Walter Rohrl, ο ένας και μοναδικός που όρθωσε την πυγμή του λέγοντας ότι δε συμμετέχει στο ράλι Βρετανίας, όταν ο αγώνας ήταν “prima vista”…