Αφού δε γίνονται αγώνες ας γίνει, λοιπόν, ένα show στο ΟΑΚΑ, καθόσον υπάρχει έτοιμη η «αρένα» από την Υπερειδική του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις.
Ας έρθουν και οι οδηγοί των drift, αλλά και όσοι θέλουν να τρέξουν (τζίρος να γίνει με τις άδειες οδηγών και αυτοκινήτων), δεδομένου ότι η εταιρία «Άκτωρ» αφαίρεσε τα μεσαία προστατευτικά και η διαδρομή είναι έτοιμη.
Η είσοδος για τους θεατές ήταν ελεύθερη και, έτσι, το Σάββατο που πέρασε συγκεντρώθηκαν οι drifters και την Κυριακή οι άλλες κατηγορίες. Για την ιστορία, στα Drift o Σταύρος Γρύλλης (Toyota AE86), κέρδισε στον
μεγάλο τελικό της βραδιάς τον Γιώργο Λαγό (BMW E36). Τρίτος στο βάθρο ανέβηκε ο Χρήστος Χαντζαράς (BMW 3 E36), ενώ τέταρτος αναδείχθηκε ο Γιάννης Λυμπέρης (Toyota Starlet), που είχε μια άτυχη στιγμή στον ημιτελικό με τον Γρύλλη.
Την πρώτη εξάδα έκλεισε ο Νίκος Ζάχος (BMW 3 E30 FS) και ο Λάμπρος Πετρόπουλος (Toyota). Στον αγώνα της Κυριακής, ο Στάθης Κουκέας με το εντυπωσιακό Ford Fiesta R5 κέρδισε την Κατηγορία Α, ο Κώστας Κόρακας με Mitsubishi Lancer EvoIX της Κατηγορία Ν, οι Πατονίδης-Πλακουτσής (Citroen Saxo VTS) την
Κατηγορία Ε και ο Παναγιώτης Παρθένης (Mitsubishi Lancer EvoIX GPX) την Κατηγορία Formula Saloon. Όσο για τα Ιστορικά αυτοκίνητα, σε αυτά ταχύτερος όλων ήταν ο Γιάννης Κάτσικας με Ford Escort Mk2.
Αυτό το οποίο αξίζει να σημειωθεί είναι ότι κατά τη διάρκεια της εβδομάδας εκπαιδεύτηκαν στο ΟΑΚΑ τα σώματα ασφαλείας και σε συνεργασία με τη ΦΙΛΠΑ έγινε παρουσίαση ιστορικών αυτοκινήτων.
Στον πίνακα τα αποτελέσματα: