Η Κυριακή 15 Μαΐου ήταν εντελώς διαφορετική για το μαγικό κόσμο των αγώνων λόγω της 6ης αναβίωσης της ανάβασης Πάρνηθας, της θρυλικής διαδρομής στο βουνό της Αττικής, και ας ήταν κατηγορίας Regularity για ιστορικά αυτοκίνητα.
Οι άνθρωποι της ΦΙΛΠΑ με μεράκι και κέφι φρόντισαν για το καλύτερο δίνοντας έμφαση στους ανθρώπους που στήριξαν αυτή τη διοργάνωση, με απονομές και πλακέτες ενώ παρόντες τόσο στην εκκίνηση όσο και στο φιλόξενο χώρο στο «Θεατράκι» των Θρακομακεδόνων έδωσαν το παρών και πρόσωπα από την τοπική αυτοδιοίκηση, δίνοντας το μήνυμα ότι είναι δίπλα στις εκδηλώσεις της ΦΙΛΠΑ.
Όμως πέρα από τις 70 πληρώματα με τις απίθανες κούκλες των δρόμων μιας άλλης εποχής που συμμετείχαν στον αγώνα Regularity, όπως Rolls Royce Silver Shadow του 1976, Fiat 128 Rally του 1974, Μini Copper του 1967, Jaguar E-Type του 1964, Porsche 911 του 1971, Lancia Fulvia Coupe του 1971, Αlfa Romeo Giulia του 1967, Μercedes 450 SLC, οι άνθρωποι της ΦΙΛΠΑ έκαναν πρόσκληση σε οδηγούς που έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στους αγώνες, και την οποίαν αποδέχτηκαν, γεμίζοντας μνήμες τους πραγματικά πολλούς θεατές που έφτασαν στην Πάρνηθα (εντυπωσιακή η προσέλευση) για να χαζέψουν τη Lancia 037 του Αλέξανδρου Χριστοδούλου, το Audi Quattro με τον Μάριο Σταφυλοπάτη, την κ. Φανή Σταφυλοπάτη με το Peugeot 205 T16, τον Δημήτρη Bαζάκα με Toyota Corolla, καθώς και τους “Stratissino” (διευθυντής περιοδικού 4 Τροχοί) με Alfa Romeo GT Junior και Λεωνίδας Κύρκος, που γύρισαν πίσω το χρόνο θυμίζοντας στιγμές όταν η Πάρνηθα προσμετρούσε στο πανελλήνιο πρωτάθλημα και συμμετείχαν με Ford Escort MKII και Opel Ascona.
Μάλιστα το Ford Escort WRC (ex-Kankkunen) του Λεωνίδα Κύρκου έφερε ακριβώς τα ίδια χρώματα όπως το 1999 που μαζί είχαμε τερματίσει στο Ράλλυ Ακρόπολις, στην 6η θέση της γενικής κατάταξης, με νικητές τους Burns-Reid με Subaru Impreza WRC.
Δεν χάσαμε την ευκαιρία και «πατήσαμε» το γκάζι στο M-Sport Escort WRC, με τη ΦΙΛΠΑ να έχει ξεπεράσει τον εαυτόν της καθώς ήταν τόσο καλά φυλαγμένη, που δεν υπήρχε ούτε «κουνούπι» στη διαδρομή, με τους θεατές να στέκονται σε σωστά σημεία «χαζεύοντας» αυτά τα εκτός συναγωνισμού αυτοκίνητα.
Ανεβαίνοντας στο βουνό, και πριν τον παλιό τερματισμό, όπου το σημείο είχε βαφτεί (έργο Δημ. Βαζάκα) ο δρόμος έδειχνε να «στενεύει», πολλά τα χλμ. αλλά και τέλειος «χειριστής» ο Λεωνίδας Κύρκος, που μονολογούσε «πρέπει να κάνουμε κανένα αγώνα»…αλλά με τις σκέψεις φτάσαμε στο παρκινγκ του καζίνο εκμεταλλευόμενοι ότι ο δρόμος ήταν κλειστός, ενώ στη μεγάλη δεξιά «διαρκείας» στο εγκαταλελειμμένο σανατόριο, όπως και στη διασταύρωση της «Αγίας Τριάδας» οι θεατές πρέπει να το ευχαριστήθηκαν όταν το Escort WRC έστριψε «ξεκολλημένο» με τα τέσσερα…
Στο πάρκινγκ του καζίνο (απαράδεχτη η είσοδος στο κτήριο όπου φαίνονται τα σίδερα) ο πρόεδρος της ΦΙΛΠΑ Τάκης Φωτεινόπουλος που είχε ανέβει με το DKW του αείμνηστου Γιώργου Ραπτόπουλου, σχολίασε με το πλατύ χαμόγελο που τον διακρίνει «το ευχαριστηθήκατε, σας έβλεπα και σας άκουγα πως ερχόσαστε…»
Το ευχαριστηθήκαμε, αν και λίγο, είναι η αλήθεια, ενώ όταν μας τίμησε η ΦΙΛΠΑ για τη συμμετοχή μας, όπως και τους υπόλοιπους της “Legend” ρίξαμε την ιδέα ότι το επόμενο ραντεβού να είναι στο Τατόι…
Η ΦΙΛΠΑ έχει τον τρόπο για αυτό…ενώ το motori.gr είχε αθλοθετήσει δίδυμα κύπελλα για το 1ο νέο πλήρωμα
Ψυχή της εκδήλωσης ο πολύ ευγενής αντιπρόεδρος κ. Γιώργος Αλεβιζόπουλος, ο αεικίνητος αλυτάρχης Χρήστος Χατζηκωνσταντίνου, και ο κ. Νίκος Κοζανίτης που «τρέχει» με επιτυχία τις όποιες εκδηλώσεις και φυσικά τα πάντα χαμογελαστά κορίτσια της ΦΙΛΠΑ.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα :