Μπορεί τα περισσότερα θρυλικά μοντέλα – ορόσημα των εταιριών να πέφτουν «θύματα» της ηλεκτροκίνησης, όμως υπάρχουν μερικά σύνολα επιδόσεων που ακόμα κρατάνε τις Θερμοπύλες της βενζίνης.
Καταργεί κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου η Opel! Επιβεβαιώθηκε το come back του Manta (video)
Μετά την ανακοίνωση της Honda πως το νέο Type-R θα είναι αμιγώς βενζινοκίνητο και χειροκίνητα, ήρθε και η ώρα της Nissan να χαρίσει μερικά χαμόγελα. Ο λόγος για το επόμενο GT-R το οποίο όπως φαίνεται δεν θα δεχθεί το υβριδικό σύστημα που αρχικά είχε υπολογισθεί, και θα έρθει καθαρά βενζινοκίνητο και φασαριόζικο.
Σύμφωνα με την εταιρία, η νέα γενιά θα παρουσιαστεί το 2023 και εμφανισιακά δεν θα θυμίζει σε τίποτα την σημερινή, η οποία αξίζει να αναφέρουμε πως βρίσκεται στην αγορά εδώ και 14 χρόνια.
Το νέο R36 μηχανικά θα στηριχτεί όσον αφορά το μηχανικό κομμάτι αρκετά στο υπάρχον R35, φέρνοντας νέες αναρτήσεις και βελτιωμένο τον twin-turbo V6 των 3.800 κ.εκ. απόδοσης 570 ίππων 637 Nm ροπής.
Να σημειώσουμε πως το τωρινό μοντέλο έχει τελική στα 315χλμ./ώρα, 0-100 σε 2.7 δευτ. και φυσικά η κίνηση πηγαίνει και στους 4 τροχούς.
Πολλοί υποστηρίζουν πως η Nissan θα έχει τόσο προηγμένη και εξηλεκτρισμένη την υπόλοιπη γκάμα της που δεν την πειράζει να έχει και ένα αμιγώς βενζινοκίνητο μοντέλο. Άλλοι πάλι υποστηρίζουν πως δεν πρόκειται το συγκεκριμένο μοντέλο να έρθει Ευρώπη λόγω ρύπων.