Φυσικά θα θέσετε το ερώτημα γιατί η Mercedes GLB 200 4Matic αποτελεί στρατηγική επιλογή.
Η απάντηση είναι η εξής. Φέρει μοτέρ turbo 1.332 κ.εκ. 163 ίππων με ροπή 250 Nm από τις 1.650 σ.α.λ. που συνδυάζεται με 8G-DCT διπλού συμπλέκτη αυτόματο κιβώτιο.
Να είναι λοιπόν αυτός ο λόγος;.
Διαβάστε ακόμα
Αυτός είναι ο ένας λόγος. Ο πιο βασικός –ίσως- να είναι αυτός που αναγράφεται στο δεξί μέρος της πόρτας των αποσκευών που απευθύνεται κυρίως στους φίλους των εκδρομών.
Η ένδειξη 4Matic.
Aκριβώς. 4κίνητη η GLB 200 που συνδυάζεται με μοτέρ 1.3 λίτρων. Και όσο και αν ψάξετε δε θα βρείτε κάποιον άλλον συνδυασμό που να προσφέρει αυτά τα χαρακτηριστικά, κυρίως στην premium κατηγορία που ανήκει η GLB 200.
Είναι κίνηση “roua mat” στις μέρες μας, όπου ασφάλιστρα και τέλη κυκλοφορίας αποτελούν έναν βραχνά.
Φυσικά είναι και η τιμή αγοράς που δε μπορείς να προσπεράσεις με ένα χαμόγελο. 44.810 είναι η βασική τιμή.
Από εκεί και πέρα είναι θέμα ενός εκάστου για το πώς μπορεί να αποκτηθεί ή όχι.
Για εμάς ο συνδυασμός κινητήρα και 4κίνησης είναι αυτά που συγκεντρώνουν το ενδιαφέρον, καθώς την 4κίνηση όλο και πιο σπάνια τη συναντάς πλέον σε μοντέλα με μικρούς κινητήρες. Πόσο μάλλον σε ένα premium μοντέλο, με χώρους και κινητήρα 1.3 λίτρων.
Δε θα πάψουν ποτέ να υπάρχουν οδηγοί που η 4κίνηση είναι ένα από τα χαρακτηριστικά της επιλογής τους, καθώς στην όποια διαδρομή, θέλουν –έτσι ξαφνικά- όπως λέει και το τραγούδι, να εγκαταλείψουν τη μουντή άσφαλτο και να ακολουθήσουν το μονοπάτι που βρίσκεται μπροστά τους και τους «βγάζει» σε ένα ωραίο ορεινό χωρίο, ή σε μια απομακρυσμένη παραλία.
Δε πρόκειται για ένα καθαρόαιμο 4Χ4, αλλά ένα SUV που σου δίνει τη δυνατότητα να κινηθείς εκεί που για παράδειγμα η GLB χωρίς την ένδειξη 4Matic δε μπορεί να πάει.
Επιπλέον όπως θα δείτε και στις φωτογραφίες η GLB 200 4Matic φέρει μικρούς προβόλους που την κάνει πιο ευέλικτη στις δασώδεις διαδρομές. Ήπιες μη το ξεχνάμε, η GLB 200 4Matic δεν είναι η G-Class (από 158.300 ευρώ…) που όλα τα ισοπεδώνει..
Και μιλώντας για 4κίνηση να αναφέρουμε ότι στην GLB 200 4Matic η κίνηση υπο κανονικές συνθήκες μεταδίδεται στον μπροστινό άξονα, ενώ μόλις αρχίσουν να ολισθαίνουν ποσοστό ροπής έως 50% μεταφέρεται στον πίσω άξονα.
Στο δρόμο το αυτοκίνητο κερδίζει οδηγό και επιβάτες από τον τρόπο που «καταπίνει» τα χλμ. Είναι αυτή η στιβαρή κατασκευή, η αίσθηση του τιμονιού, η ησυχία στο εσωτερικό και η σταθερότητα.
Δεν έχει αυτό το «βάρκας» χαρακτηριστικό. Κάθεται πολύ καλά στο δρόμο, το οποίο δείχνει την έμφαση που έχουν δώσει οι Γερμανοί στην οδική συμπεριφορά.
Θα αναζητήσεις σε περιπτώσεις περισσότερη ισχύ, αλλά δε μπορείς να τα έχεις όλα από ένα μοτέρ 1.33 λίτρων. 9,8 λίτρα/100 χλμ. ήταν η μέση κατανάλωση που εμφάνισε το κομπιούτερ, χωρίς ποτέ να μας έχει περάσει από το νου η οικονομική οδήγηση.
Σε προδιαθέτει η GLB 200 4Matic , όχι με την ισχύ, αλλά με τον τρόπο που κινείται και κυρίως από το σύμμαχο που είναι το 8άρι αυτόματο κιβώτιο.
Να αναφέρουμε επίσης ότι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 202 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 9.7 δευτ., και 173 γρ./χλμ. οι εκπομπές ρύπων.
Να περάσουμε και στα πιο «κοινά» όπως οι εξωτερικές διαστάσεις σε μήκος/πλάτος/ύψος με τους αριθμούς να «αναφέρουν» 4.634 χλστ./1.834 χλστ./1.639 χλστ..
Ο χώρος των αποσκευών με τα πίσω καθίσματα να ρυθμίζονται σε μήκος κατά 140 χλστ. αυξομειώνοντας τον αντίστοιχο χώρο, προσφέρουν 570 λίτρα με κιτ ελαστικού.
Παραμένοντας στη σιλουέτα, τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που ξεχωρίζουν είναι οι προβολείς, η μεγάλη μάσκα με το αστέρι στο κέντρο, και οι μεγάλοι προφυλακτήρες με τους αεραγωγούς.
Επίσης τα νεύρα στο καπό του κινητήρα, οι ράγες οροφής και για την περίπτωση οι ζάντες 19 ιντσών.
Στο εσωτερικό οι διπλές ενωμένες οθόνες της MBUX όπου εκεί εμφανίζονται και τα 4 οδηγικά μενού Eco, Comfort, Sport και offroad, το τιμόνι με τη σωστή διάσταση και τα χειριστήρια, καθώς και τα αναπαυτικά καθίσματα που η GLB 200 4Matic των φωτογραφιών, συνδύαζε αλκαντάρα/δέρμα.
Επίσης ο διαφορετικός σε χρωματικές αποχρώσεις κρυφός φωτισμός στο εσωτερικό, αλλά και το υψηλής απόδοσης Hi-Fi προσθέτουν στην όλη ατμόσφαιρα.
Ένα διαφορετικό λοιπόν premium SUV, με χώρους, που πέρα από όλα τα σύγχρονα ηλεκτρονικά βοηθήματα οδηγού, μας κλείνει το μάτι λόγω της 4κίνησης. Όσο για την τιμή, όπως έχει πει ο σοφός, “όλα δεν είναι για όλους”, καθώς αυτό το καθορίζει το πορτοφόλι ενός εκάστου…