Ένα μήνυμα δίνει η Mercedes με τη νέα C- Class, σαν να λέει ότι δεν υπάρχει περίπτωση το αστέρι να μη λάμψει.
Και αυτό θα το καταλάβετε καλύτερα εάν βρεθείτε στη θέση του οδηγού. Δε χορταίνεις να τη βλέπεις τη νέα C-Class, παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ένα κλασικό 4θυρο σχήμα, αθλητικό όμως και μυώδες.
Μπορεί τα SUV να κυριαρχούν σε όλες τις κατηγορίες, εντούτοις η σιλουέτα με τη μακριά μούρη, τα φωτιστικά σώματα σε σχήμα σταγόνας (που κάνουν τη νύχτα μέρα), όπως και τα πίσω που εκτείνονται στο πορτμπαγκάζ, οι δύο εξατμίσεις και φυσικά τη μάσκα με ίσως ένα από τα πιο επιβλητικά σήματα της παγκόσμιας αυτοκίνησης, ο λόγος φυσικά για το αστέρι, αποτελούν την πρόκληση.
Επιπλέον οι ζάντες -19 ιντσών- με την ιδιαίτερη σχεδίαση έδιναν ακόμη περισσότερο την αίσθηση της κίνησης, ακόμη και με το αυτοκίνητο σταματημένο.
Στη γλώσσα των αριθμών σε ότι αφορά τις εξωτερικές διαστάσεις, η νέα C- Class, που στην έκδοση των φωτογραφιών έφερε ματ-γκρι χρωματισμό, σε μήκος/πλάτος/ύψος είναι 4.751 χλστ./1.820 χλστ./1.437 χλστ. με μεταξόνιο 2.865 χλστ. και χώρο αποσκευών 455 λίτρα.
Και αν οι εξωτερικές γραμμές εντυπωσιάζουν, το εσωτερικό είναι αυτό που μαγνητίζει τα βλέμματα τα οποία «καρφώνονται» στην κεντρική οθόνη, μεγέθους 11,9 ιντσών.
Η Mercedes κατήργησε την ενιαία οθόνη, και έκανε το επόμενο βήμα, με tablet σε κάθετη πλέον θέση, αναβαθμίζοντας και την όλη λειτουργία της οθόνης αφής.
Νέα σχεδίαση φέρει το ταμπλό με τους τρεις αεραγωγούς στο πάνω και στο κέντρο του ταμπλό, με νέο τιμόνι με χειριστήρια αφής, νέο μπουτόν για την εκκίνηση του κινητήρα, με τον επιλογέα του αυτόματου κιβωτίου στην κολώνα του τιμονιού, που σε συνδυασμό με τον μεγάλο χώρο μικροαντικειμένων μεταξύ οδηγού-συνοδηγού, δείχνει σαν να έχει ο καθένας το διαμέρισμα του.
Διαβάστε ακόμα
Όσο για τα υλικά, και τις επενδύσεις απλά η Mercedes «έκλεισε» για μια ακόμα φορά το «μάτι»…
Με τι κινείται όμως η εξηλεκτρισμένη C 200;
4κύλινδρο μοτέρ, 1.5 λίτρων, turbo, που συνδυάζεται με ηλεκτρογεννήτρια 48 Volt συνολικής απόδοσης 204 ίππων με 300 Nm ροπής από τις 1.800 σ.α.λ. ενώ το 9άρι αυτόματο κιβώτιο «σπρώχνει» την ισχύ στον πίσω άξονα.
Και στο δρόμο; Αυτή είναι η στιγμή που λέμε ότι η Mercedes επενδύει σεβόμενη την ιστορία της.
Η συμπεριφορά της πέρα από αρχοντική, είναι ακριβώς αυτό που αναζητά ο κάθε κάτοχος αυτής της μάρκας. Πολύ καλή απόσβεση, σταθερή, ισοπεδώνει τις κακοτεχνίες, οι κλίσεις στις στροφές ούτε που γίνονται αντιληπτές, το τιμόνι ακριβέστατο συνεχίζοντας την παράδοση, οι θόρυβοι είναι απομονωμένοι ώστε να μην ενοχλούνται οι εκλεκτοί επιβάτες, ακούγοντας τον εκπληκτικό ήχο από το υψηλής απόδοσης Hi-Fi της Busmester, σε φαρδιά και άνετα καθίσματα.
Ο κινητήρας (οδηγικό μενού, Eco, Comfort, Sport, Sport +, Individual) έχει τη δύναμη που χρειάζεσαι για να κινηθείς γρήγορα καθώς ρόλο σε αυτό παίζει και το πολύ καλό κιβώτιο των 9 σχέσεων διπλού συμπλέκτη.
Από πλευράς επιδόσεων η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 246 χλμ./ώρα, ο χρόνος της επιτάχυνσης 0-100 χλμ./ώρα είναι 7,3 δευτ., οι εκπομπές ρύπων WLTP στα 144 γρ./χλμ. με μικτή κατανάλωση 7,8 λίτρα/100 χλμ.
Με επίπεδο άνεσης και ποιότητας κύλισης που χαρακτηρίζουν τα μοντέλα της Mercedes, πέρα από το όλο ντιζάιν και τα πολλά ηλεκτρονικά συστήματα υποβοήθησης οδηγού, η νέα Mercedes C- Class 200 ξαναδίνει τον τόνο στην premium κατηγορία όπου και ανήκει…
Τιμή: Aπό 51.200 ευρώ