Μπορεί να δείχνει ίδιο, αλλά δεν έχει καμία απολύτως σχέση με αυτό που οδήγησαν οι Sebastian Loeb-Isabelle Galmiche στην πρώτη θέση του αγώνα που διεξήχθη στους δρόμους των Άλπεων.
Το Puma λοιπόν είναι η συνέχεια της ιστορίας της Ford στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι που από φέτος καλωσόρισε την υβριδική τεχνολογία.
Διαβάστε ακόμα
Υβριδική τεχνολογία φέρει και το χρώματος γκρι Puma των φωτογραφιών.
Ο ηλεκτροκινητήρας είναι 11,5 kW με μπαταρία 0,38 kWh που συνδυάζεται με τον πολυβραβευμένο 3κύλινδρο «κινητηράκι» τεχνολογίας EcoBoost ενός λίτρου.
Αποδίδει 155 ίππους (υπάρχει και έκδοση 125 ίππων*) με ροπή 190 Nm από τις 1.900 σ.α.λ. που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων.
Το Puma μπορεί να πρωταγωνιστεί στα ράλι, αλλά ανήκει στη κατηγορία των SUV με 166 χλστ. απόσταση από το έδαφος.
Στο δρόμο το αυτοκίνητο εκτός από το «κινητήράκι» που όσο πατάς το γκάζι τόσο «πάει» το σύστημα διεύθυνσης είναι αυτό που σε κερδίζει από την ακρίβεια που παρέχει.
Σταθερό στο δρόμο, σφιχτές αναρτήσεις, ελάχιστες κλίσεις, και κατανάλωση όπως έγραψε το κομπιούτερ του αυτοκινήτου ήταν στα 6.1 λίτρα/100 χλμ. (με διαφορετική οδήγηση μειώσαμε κατά 1.9 λίτρα/100 χλμ. τη μέση κατανάλωση)
Δεν ήταν η πρώτη φορά που είχαμε στα χέρια μας το Ford Puma. Eίναι ένα σύγχρονο από πλευράς αισθητικής μοντέλο, που ταξιδεύει με υψηλό βαθμό ασφάλειας, προσφέροντας 401 λίτρα χώρου αποσκευών που μπορεί να συνδυαστεί με το mega box το οποίο βρίσκεται στο κάτω μέρος του χώρου των αποσκευών. Αυτό δίνει τη δυνατότητα για τη μεταφορά βρεγμένων ρούχων, λασπωμένων υποδημάτων, ή να μεταφέρετε πάγο ώστε στην εκδρομή να απολαύσετε παγωμένα αναψυκτικά, μπύρες και ποτά.
Και για το νερό, ανοίγετε την τάπα αποστράγγισης και το νερό φεύγει.
Για τους φίλους των επιδόσεων να αναφέρουμε ότι η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 205 χλμ./ώρα, για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 9 δευτ. με εκπομπές ρύπων σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP από 127-135 γρ./χλμ
(*) Προσέξτε τώρα. Η έλλειψη των microchips έχει «χτυπήσει» και τη Ford.
Η ελληνική αντιπροσωπεία έκανε όμως κάτι κινήσεις και έχει ετοιμοπαράδοτα Puma ST- Line με 125 ίππους υβριδικό, είτε με μηχανικό κιβώτιο (από 23.833 ευρώ) είτε με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων (από 26.221 ευρώ) όπου ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει μεταξύ των άλλων σπορ εξατμίσεις, ζάντες 17 ιντσών, αναλογικό πίνακα οργάνων με εσωτερική οθόνη 4.2 ιντσών, οθόνη αφής 8 ιντσών με κάμερα οπισθοπορείας, σύνδεση με smartphone Apple Car Play, Android, επαγωγική φόρτιση smpartphone, σύστημα εκκίνησης του κινητήρα με μπουτόν, φώτα LED με 8 χρόνια εργοστασιακής εγγύησης.