Είναι άραγε αυτή η έκδοση η πλέον ιδανική σε ο,τι αφορά την επιλογή του Nissan Qashqai.
Υπάρχει ένα γνωμικό που λέει «τα πολλά λόγια είναι φτώχεια» και η απάντηση είναι σαφώς ναι.
Τα συνδυάζει όλα ή σχεδόν όλα στην μεσαία κατηγορία των SUV όπου ανήκει.
Διαβάστε ακόμα
Κινητήρας 4κύλινδρος ζωηρός 1.33 λίτρων turbo που συνδυάζεται με 12Volt σύστημα, απόδοσης 158 ίππων, με 270 Nm ροπής από τις 1.800 σ.α.λ. πλέον του αυτόματου κιβωτίου με τον state of art επιλογέα με paddles στο τιμόνι.
Αυτό όμως που πραγματικά σε κερδίζει πέρα από τη απόκριση του κινητήρα, που ειδικά στις εκκινήσεις έχει και τη βοήθεια του ήπιου υβριδικού συστήματος, είναι το ακριβές τιμόνι και η ποιότητα κύλισης. Οι τεχνικοί έβαλαν στο νέο Qashqai όλες τις εφαρμογές και τις εξελίξεις που έδωσαν τα δεδομένα από την περίοδο των δοκιμών, με τον οδηγό να αισθάνεται ότι οδηγεί ένα συμπαγές αυτοκίνητο, κυρίως φιλικό το οποίο στρίβει όπως το τοποθετείς χωρίς να αγχώνει.
Επιπλέον έχεις και ένα φροντισμένο εσωτερικό, με οθόνη 12,3 ιντσών για τον πίνακα οργάνων, που έφερε το μπορτντό των φωτογραφιών με οθόνη αφής 9 ιντσών (navi, Bluetooth, Hi-Fi, κάμερα οπισθοπορείας) στο κέντρο του ταμπλό, με επένδυση από μαλακό υλικό.
Πολύ άνετα τα καθίσματα, ενώ η Nissan με το Qashqai καινοτομεί στο άνοιγμα των πίσω θυρών, καθώς ανοίγουν σε ορθή γωνία με το υπόλοιπο αμάξωμα, κάτι που κάνει πολύ πιο εύκολη την είσοδο-έξοδο των επιβατών.
Ο χώρος των αποσκευών προσφέρει 436 λίτρα με στάνταρ τη ρεζέρβα, που θεωρούμε πολύ σημαντικό εξοπλισμό ειδικά σε ένα όχημα SUV όπως είναι το Qashqai, το οποίο κινείται στους ελληνικούς δρόμους οι οποίοι κάθε άλλο παρά με ευρωπαϊκούς δρόμους μοιάζουν στην πλειονότητά τους, λόγω των κακοτεχνιών. Και για τις αυτές τις κακοτεχνίες φροντίζει το Qashqai με τη λειτουργία των αναρτήσεων.
Από πλευράς κατανάλωσης επειδή κινηθήκαμε με διάφορους ρυθμούς, η μικρότερη που έδειξε το κομπιούτερ ήταν 7,9 λίτρα/100 χλμ. και η μεγαλύτερη 10,3/100 χλμ.
Όλα είναι ζήτημα οδήγησης. Στις άλλες επιδόσεις η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 199 χλμ./ώρα, ο χρόνος της επιτάχυνσης 0-100 είναι 9,2 δευτ. και οι εκπομπές σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP 142 γρ./χλμ.
Κατά τα άλλα το Qashqai είναι ένα κομψό σε design αυτοκίνητο με μήκος 4.425 χλστ. πλάτος 1.848 χλστ. και ύψος 1.625 χλστ.
Κύριο χαρακτηριστικό στην ιαπωνική σιλουέτα τα πολύ στενά φώτα B-Led και Led φώτα ημέρας, τόσο μπροστά όσο και πίσω, η διακριτική αεροτομή προέκταση οροφής, και οι τροχοί διαστάσεων 235/55-18.
Ανέβασε ποιότητα η Nissan στο νέο Qashqai. Το έκανε πολύ πιο ωραίο σχεδιαστικά, πιο ευχάριστο και φιλικό στην οδική συμπεριφορά με όλα τα ηλεκτρονικά βοηθήματα οδηγού να δηλώνουν το «παρών», πιο άνετο και φυσικά ακολουθώντας τη «μόδα» εξηλεκτρισμένο.
Στην έκδοση αυτή με τον ισχυρό κινητήρα οι τιμές ξεκινούν από τα 30.790 ευρώ,
Σαφώς αναβαθμισμένο και ποιοτικό το νέο qashqai ,όμως έχει πάρει πάνω πάνω από 5000 ευρώ σε σχέση με το προηγούμενο.Πλησιαζει σε τιμές audi q3,mercedes gla,bmw x1, για μια αξιοπρεπή εκδοση.
Εχει χάσει ξεκάθαρα τον value for money χαρακτήρα του,αδυνατώντας να ανταγωνιστεί το νέο tucson σε αυτό τον ρόλο.