Και πώς να μην ονειρευόμαστε όταν κάτω από το δεξί πεντάλ «βρίσκονται» 200 άλογα με 400 Nm ροπής από το 2λιτρο μοτέρ turbodisel.
Σύνολο που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων διπλού συμπλέκτη, με paddles στο τιμόνι και επιλογέα state of art που πρωτοείδαμε στο Seat Leon και μέση κατανάλωση εκεί «κολλημένη» στα 7.2 λίτρα/100 χλμ.
Ένας δρομέας λοιπόν που «χτυπάει» κατευθείαν στην καρδιά σπορτιφ οδηγών οι οποίοι εκεί που οδηγούν στα εθνικά δίκτυα απολαμβάνοντας τη μουσική, η αδρεναλίνη δίνει το μήνυμα, βγάζει φλας και ακολουθεί τον «φιδωτό» δρόμο που απλώνεται μπροστά του.
Εκεί λοιπόν το Golf GTD δείχνει τον άλλον του χαρακτήρα, όπου κιβώτιο, το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό XDS (μειώνει τη ροπή στον εσωτερικό τροχό στη στροφή που οι αισθητήρες αντιλαμβάνονται ότι αρχίζει η ολίσθηση) αλλά και το τιμόνι σε βάζουν πρωταγωνιστή σε ένα παιχνίδι που φέρει την ονομασία «ενθουσιασμός» συντροφιά με ένα αρκετό μπάσο ήχο.
Ποιο Volkswagen είχε τον ίδιο θηριώδη κινητήρα με Bentley;
Επι της ουσίας αυτή είναι η αποστολή του Golf GTD.
Να κινείσαι καθημερινώς χωρίς καμία ένσταση και όταν θέλεις να ξεφύγεις από την μίζερη καθημερινότητα να έχεις στα χέρια σου αυτό που θα σου φέρει το χαμόγελο στα χείλη. Να σε ταξιδέψει, όπως αυτό μεταφράζεται στη σκέψη ενός εκάστου.
Και δεν είναι μόνο η οδική συμπεριφορά στο πώς στρίβει και το πώς φρενάρει.
Είναι η αισθητική, με το επιθετικό ύφος, με τον μεγάλο προφυλακτήρα, οι ζάντες που στην περίπτωση είναι 19 ιντσών με θέα τις κόκκινες δαγκάνες των φρένων,
Είναι η πολύ καλή θέση οδήγησης με τα καρό καθίσματα, o ψηφιακός πίνακας οργάνων, η οθόνη αφής με κλίση προς τον οδηγό, και η περιμετρική ορατότητα.
Για το τέλος αφήσαμε τις επιδόσεις καθώς όταν πρόκειται για ένα μοντέλο με τα αρχικά GT έχουν επιπλέον βαρύτητα.
Έτσι για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 7.1 δευτ. η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 245 χλμ./ώρα ενώ οι εκπομπές ρύπων βρίσκονται στα 136 γρμ./χλμ. σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP.
Υπάρχει και κάτι ακόμα. Τα φώτα. Μόνο όταν ταξιδέψετε και ενεργοποιήσετε τη μεγάλα σκάλα θα δείτε ότι κάνει «μέρα τη νύχτα».
Αυτό είναι λοιπόν το Golf GTD. Συνδυάζει στυλ, σπορ χαρακτήρα και οικονομία με τιμή που ξεκινάει από τα 37.430 ευρώ.