Η φωτογραφία από την έξοδο του Μάριου Ηλιόπουλου στην ανάβαση Κύμης, στη στροφή Κ8, δείχνει, (κυκλοφορεί στο διαδίκτυο) εκτός από το χτυπημένο αυτοκίνητο, δείχνει να έχουν «ξεκολλήσει» οι μπαριέρες προστασίας;
Η έξοδος προκλήθηκε επειδή το αυτοκίνητο “έγλειψε” σάκο με άμμο, τα λεγόμενα “big bag” που είχαν τοποθετηθεί για λόγους προστασίας, όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν, με αποτέλεσμα να χαθεί ο έλεγχος και το αυτοκίνητο να καταλήξει εκτός διαδρομής. Είναι άραγε αυτά τα “big bag” μέσα στο πλαίσιο της ασφάλειας και προστασίας;
Τελικά μήπως πλέον η υπόθεση «ασφάλεια» πρέπει να περάσει σε άλλη διάσταση σε ό,τι αφορά τα μέτρα ασφαλείας;
Βέβαια, το ερώτημα που τίθεται είναι ποιος είναι σε θέση να ελέγξει και να προβεί σε κινήσεις, με μια διοίκηση της ΟΜΑΕ που δεν σηκώνει μύγα στο σπαθί της. Αν τοποθετηθείς σε κάτι και είναι αντίθετο από αυτό που έχουν στο μυαλό τους, γίνεσαι εχθρός. Από την άλλη, πρέπει να εξελίσσεσαι, αλλά και εδώ το ερώτημα είναι πώς; Με “σκουριασμένα” μυαλά που νομίζουν ότι οι αγωνιζόμενοι είναι υποχείριά τους, με στελέχη που δεν έχουν “ταξιδέψει” πέρα από την περιοχή των αγώνων…
Πολύ δύσκολη η εξίσωση «Ελληνικοί Αγώνες», καθώς όλα δείχνουν οτι δεν υπάρχει όραμα. Το μόνο που υπάρχει είναι η «καρέκλα» και όχι το πάθος και η βούληση για καλύτερους, ποιοτικότερους και ασφαλέστερους αγώνες. Αυτό φάνηκε, άλλωστε, από τις εκλογές, με έντονο το «δούναι και λαβείν», αλλά και από το ιστορικό Ράλι Ακρόπολις, με την ΟΜΑΕ να «ασελγεί» πάνω στο ιερό αυτό όνομα. Από τον τρόπο που διαχειρίστηκε η ΟΜΑΕ το Ιστορικό Ράλι Ακρόπολις φάνηκε εάν είναι σε θέση να διοργανώσει αυτόν τον αγώνα με την ονομασία-μαγνήτης. Φυσικά και δεν είναι εύκολο, χρειάζεται χρήμα και γνώση, ομόνοια μεταξύ των αγωνιζομένων. Η ΟΜΑΕ κατάφερε να διχάσει τους αγωνιζομένους (φυσικά, υπάρχουν και τα παπαγαλάκια, που κάνουν τη μεγαλύτερη ζημιά, αφού μόνο ενωτικό ρόλο δεν έχουν), καθώς δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι υπάρχει αποχή, με σημαντικούς αγώνες να έχουν ματαιωθεί ή αναβληθεί από την αρχή του χρόνου καθώς υπάρχει κόντρα της ΟΜΑΕ με την 5μελή επιτροπή που συντονίζει 400 και πλέον αγωνιζόμενους.
Η συνέχεια άγνωστη, σε μια περίοδο βαθιάς κρίσης στη χώρα μας, όπου η εσωστρέφεια κυριαρχεί σε μια ΟΜΑΕ η οποία, εκτός ότι έχει διχάσει την ελληνική οικογένεια του motorsport, πήγε τους αγώνες χρόνια πίσω, στο απόλυτο σκοτάδι, όπως εύστοχα έχει σχολιαστεί.
Όμως οι αγώνες όπως έδειξε η Κύμη τουλάχιστον θα ξεκινήσουν, έρχεται το ιστορικό Ράλι Ακρόπολις και τα ζητήματα σε θέματα που αφορούν αγωνιζόμενους και φυσικά τους θεατούς πρέπει να είναι σε ημερήσια διάταξη. Η Κύμη με την έξοδο του Ηλιόπουλου έδωσε μήνυμα, μάλλον πολλά μηνύματα…
Είναι πάντως κρίμα η όλη αυτή κατάσταση, καθώς οι αγώνες είναι κάτι το πάρα πολύ ωραίο, σε εξιτάρουν, σε γεμίζουν με αδρεναλίνη.
|