Μετά τη συνάντηση της ΟΜΑΕ με την 5μελή επιτροπή των οδηγών, όχι μέσω του ΣΟΑΑ, τέθηκε ψηφοφορία για το αν οι αγωνιζόμενοι θα συνεχίσουν τους αγώνες οι όχι.
Σε σύνολο 2.500 περίπου αγωνιστικών αδειών, ψήφισαν 455 οδηγοί, από τους οποίους 437 ψήφισαν το «σβήσιμο» των κινητήρων, και 18 οι αγώνες να συνεχιστούν.
Έτσι οι κινητήρες των αγωνιστικών αυτοκινήτων έσβησαν…
Η «κίνηση» αυτή έγινε, όμως δεν πρέπει να γίνουν γνωστά τα ονόματα που ψήφισαν. Από ποιο χώρο είναι. Είναι από το χώρο των αναβάσεων, της ταχύτητας, των ράλι, των χωμάτινων ράλι, των ντριφτ., των καρτ. Είναι ενεργοί αγωνιζόμενοι ή όχι.
Διότι όπως και να το κάνουμε έχει άλλη υπόσταση όταν είναι ενεργός αγωνιζόμενος και άλλο πρώην, ή συμμετέχων σποραδικά.
Επίσης για την κίνηση αυτή των οδηγών θα θέλαμε και την άποψη του ΣΟΑΑ, καθώς θεωρούμε ότι πολλοί οδηγοί, από αυτούς που ψήφισαν, αν όχι όλοι είναι μέλη του ΣΟΑΑ.
Η σταγόνα που ξεχείλισε το ποτήρι ήταν η αύξηση των παραβόλων και οι αλλαγές σε κάτι κανονισμούς.
Η αύξηση των παραβόλων έχει νόημα, εαν ειπωθεί ο λόγος που γίνεται αυτό (όπως όταν πας στο μανάβη και σου λέει γιατί ακρίβυναν τα λάχανα, γιατί ανέβηκε η τιμή του πετρελαίου κλπ) και όσο για τους κανονισμούς δε μπορεί να γίνονται αλλαγές λίγο πριν ξεκινήσουν οι αγώνες.
Είναι γνωστό στους κύκλους των αγώνων, ότι τα σωματεία «βγάζουν» το Δ.Σ. της ΟΜΑΕ, χωρίς οι αγωνιζόμενοι (λάθος ο όρος αθλητής) να συμμετέχουν.
Εδώ όμως γίνεται το παιχνίδι «δούναι και λαβείν». Δίνεις ψήφο εκεί που «πρέπει», αγώνα –φιλέτο θα πάρεις.
Που αγώνας-φιλέτο σημαίνει, αγώνας με πολλές συμμετοχές, άρα και καλή είσπραξη από τα παράβολα.
Εδω να θυμίσουμε οτι τα σωματεία υπάρχουν λόγω των αγωνιζόμενων. Οι αγωνιζόμενοι πληρώνουν για να τρέξουν και τα σωματεία εισπράττουν. Φυσικά έχουν έξοδα οι διοργανώσεις, αλλά εδω ανοίγει ένα άλλο μεγάλο κεφάλαιο, καθώς η ΟΜΑΕ “κοιτάει” τα σωματεία και όχι την εξέλιξη των αγωνιζομένων.
Απάντηση σε αυτό κυρίως οι αγώνες ράλι με λίγες επαναλαμβανόμενες Ειδικές Διαδρομές.
Οι ελληνικοί αγώνες αυτή την περίοδο βρίσκονται σε ύπνωση.
Το πότε θα πάρουν μπροστά οι κινητήρες είναι άγνωστο.
Και όταν πάρουν μπροστά, κάτω από ποιες προϋποθέσεις;
Δύσκολο σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες…