Όπως σε όλες πτυχές της κοινωνίας, έτσι και στην αυτοκίνηση υπάρχουν εντυπωσιακά στοιχεία και ιστορίες που δεν έχουν έρθει στο φως της δημοσιότητας, παρόλο που έχουν απίστευτο ενδιαφέρον.
Ο δημιουργός του cruise control ήταν τυφλός: Κι όμως δεν είναι ψέμα. Το μακρινό 1945 ο μηχανολόγος μηχανικός και εκ γεννησιμιού τυφλός Ralph Teetor ανέπτυξε το πρώτο σύστημα που σήμερα ονομάζουμε cruise control και έχει να κάνει με την διατήρηση σταθερής ταχύτητας ενός μοτέρ. Αρχικά ονομάστηκες Controlmatic και Touchomatic, ενώ η Crysler το πρωτοχρησιμοποίησε ήδη το 1958.
Μόλις 139 αυτοκίνητα δημιουργήθηκαν κατά τον δεύτερο παγκόσμιο πόλεμο στις Η.Π.Α. Πραγματικά εντυπωσιακό το συγκεκριμένο νούμερο, εάν αναλογιστούμε πως το 1941, βγήκαν από την παραγωγή σχεδόν 3 εκατομμύρια κομμάτια. Όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες της Αμερικής, κατά την διάρκεια του πολέμου έκαναν παύση και αρκέστηκαν στην παραγωγή οχημάτων η εξαρτημάτων πολεμικών συνόλων, όπως π.χ. μηχανές αεροπλάνων.
Brabus 92R: Ένα Smart που κοστίζει όσο μια C 200 Coupe
Η ακριβότερη κλήση για ταχύτητα είναι 1.000.000 δολάρια: Ναι, στην Σουηδία, το ύψος μίας κλήσης, εξαρτάται τόσο από την απόκλιση που έχει το όχημα από το όριο της ταχύτητας, όσο και με τα δηλωμένα έσοδα του οδηγού. Ο κάτοχος λοιπόν μίας Mercedes SLS AMG κατάφερε να πηγαίνει με 300χλμ. σε δρόμο με όριο τα 100χλμ.
Μόνο το 18% των Αμερικανών ξέρει πώς να οδηγήσει αμάξι με χειροκίνητο σασμάν: Σύμφωνα με μία έρευνα, μόλις 5% των αυτοκινήτων που πουλιούνται στην Αμερική είναι με χειροκίνητο σασμάν, ενώ μόλις το 18% όσων έχουν δίπλωμα, γνωρίζουν πως να οδηγήσουν, έστω και σε κατάσταση ανάγκης ένα τέτοιο αυτοκίνητο.
Ο κώδικας του λογισμικού του Ford 150 , έχει περισσότερες από 150 εκατομμύρια σειρές προγραμματισμού. Ένα από τα καλύτερα σε πωλήσεις μοντέλα της εταιρίας το οποίο διακρίνεται για την αντοχή του, έχει 142 εκατομμύρια περισσότερες προγραμματιστικές σειρές κώδικα, από ένα F-35 πολεμικό τζετ της αεροπορίας.