Επανεξέταση για το συμβάν ανάμεσα σε Hamilton και Verstappen είχε ζητήσει η Red Bull, η οποία πραγματοποιήθηκε σήμερα στις 18:00, ώρα Ελλάδας.
Οι αγωνοδίκες άκουσαν τη Red Bull να φέρνει νέα στοιχεία για εξέταση, τα οποία δεν ήταν διαθέσιμα κατά την στιγμή που ελήφθη η απόφαση για την τιμωρία του Hamilton με 10 δευτερόλεπτα για πρόκληση σύγκρουσης.
Η Red Bull ζήτησε επανεξέταση. Υπάρχει περίπτωση να αλλάξει η ποινή του Hamilton;
Αυτό που ζήταγε η αυστριακή ομάδα με την επανεξέταση ήταν οι αγωνοδίκες να δουν τα νέα δεδομένα και να τιμωρήσουν τον Hamilton με αποκλεισμό ενός αγώνα.
Να θυμίσουμε ότι στον πρώτο γύρο του αγώνα στο Silverstone ο 7 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής και ο οδηγός της Red Bull είχαν μάχη για αρκετές στροφές, μέχρι που έφτασαν στη στροφή Copse, μία δεξιά περίπου στα μισά του γύρου την οποία τα μονοθέσια παίρνουν χωρίς να σηκώσουν το πόδι από το γκάζι, περίπου με 280 χλμ./ώρα.
Εκεί τα δύο μονοθέσια είχαν επαφή, με τον μπροστά αριστερά τροχό του Hamilton να ακουμπά τον πίσω δεξιά του Verstappen. Το αποτέλεσμα ήταν ο Ολλανδός να βρεθεί στις μπαριέρες σε μία σύγκρουση που έφτασε τα 51G στιγμιαίας επιτάχυνσης.
Βασική προϋπόθεση ώστε η FIA να δεχτεί να επανεξετάσει την ποινή, ήταν τα στοιχεία που θα έφερνε η Red Bull να είναι πραγματικά καινούρια, αλλά ταυτόχρονα να είναι και αρκετά σημαντικά ώστε να αλλάξουν την οπτική των αγωνοδικών απέναντι στο συμβάν.
Τελικά η Ομοσπονδία έκρινε ότι δεν ικανοποιούνται και τα δύο παραπάνω στοιχεία, έτσι δεν προχώρησε καν στο άνοιγμα της υπόθεσης ξανά.
Πιο απλά αυτό σημαίνει ένα πράγμα μόνο, ο Hamilton δε θα δεχτεί επιπλέον ποινή και σίγουρα δεν πρόκειται να δεχτεί αποκλεισμό από κανέναν αγώνα.
Άλλωστε, άσχετα από το πόσο συμφωνεί κάποιος με το γεγονός ότι δέχτηκε ποινή ο Hamilton ή με το πόσο επιεικής ή όχι ήταν αυτή, το μόνο σίγουρο είναι ότι δεν ήτανε περίπτωση που αξίζει να τιμωρηθεί με αποκλεισμό. Ο αποκλεισμός είναι μία από τις πιο βαριές τιμωρίες που μπορεί να επιβληθούν σε κάποιον οδηγό, οπότε καλό είναι να χρησιμοποιείται με μέτρο και σε πραγματικά αντιαθλητικές συμπεριφορές. Όχι σε συμβάντα που πολύ μεγάλη μερίδα του κόσμου της Formula 1 χαρακτήρισε απλά ως αγωνιστικό συμβάν.