Πριν από μερικές μέρες η Opel παρουσίασε το νέο Mokka, το οποίο ορίζει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της γερμανικής εταιρείας.
Μια από της βασικές αρχές της εν λόγω σχεδιαστικής φιλοσοφίας αποτελεί η νέα μάσκα ονόματι “Opel Vizor”, η οποία αντλεί έμπνευση από το πρώτο Manta, ενώ μέσα σε ένα μαύρο ενιαίο πλαίσιο με επιχρωμιωμένο περίγραμμα εντάσσονται οι εμπρός προβολείς. Παράλληλα το όνομα Mokka αναγράφεται με νέα γραμματοσειρά στο κέντρο της πόρτας του χώρου αποσκευών.
Στο εσωτερικό τώρα το Mokka χαράζει νέα σχεδιαστική πορεία για την Opel μέσω του “Pure Panel”, το οποίο αποτελείται από δυο εφαπτόμενες και οριζόντια τοποθετημένες οθόνες, μεγέθους έως 10 και 12 ιντσών αντίστοιχα, που απαρτίζουν το ψηφιακό πίνακα οργάνων και την κεντρική οθόνη αφής.
Το νέο Mokka έχει την τιμή να είναι το πρώτο μοντέλο της Opel που ενσωματώνει το επανασχεδιασμένο της λογότυπο. Παρατηρήστε ότι το στρογγυλό του περίγραμμα είναι πλέον λεπτότερο, κομψότερο και πιο διακριτικό, ώστε να δίνεται μεγαλύτερη έμφαση στη χαρακτηριστική οριζόντια αστραπή.
Στο κάτω τμήμα του στρογγυλού περιγράμματος είναι χαραγμένο, όπως στα κοσμήματα, το όνομα της Opel.
Το ανανεωμένο λογότυπο εμφανίζεται στη μάσκα και στην πόρτα του χώρου αποσκευών του Mokka δεύτερης γενιάς, ενώ θα δίνει από εδώ και πέρα το «παρών» σε κάθε νέο μοντέλο της Opel.
Για την ιστορία αξίζει να πούμε ότι η αστραπή μέσα σε κύκλο αποτελεί το λογότυπο της Opel από το 1963. Από το 1970 καθορίστηκαν σαφείς οδηγίες σχεδιασμού για όλους τους τομείς της εταιρείας. Αυτός ο εταιρικός σχεδιασμός αναθεωρήθηκε για πρώτη φορά το 1987.
Ακολούθησαν περαιτέρω εκσυγχρονισμοί στη νέα χιλιετία, με την αστραπή να αποκτά τρισδιάστατο σχήμα. Το 2016 η αστραπή ήταν επιχρωμιωμένη και ανάγλυφη, ενώ το καλοκαίρι του 2017 απέκτησε πιο επίπεδο σχήμα.
Διαβάστε αναλυτικές πληροφορίες για το νέο Mokka πατώντας εδώ.
Δείτε επίσης στην ενότητα Galleries ένα ενδιαφέρον φωτογραφικό υλικό για το πως εξελίχτηκε το λογότυπο της Opel στο πέρασμα των χρόνων.