Στα αχανές εργοστάσιο της Opel στο Ρούσελχάιμ μια τεράστια αίθουσα είχε μετατραπεί κατάλληλα ώστε να υποδεχτεί 120 ευρωπαίους δημοσιογράφους για την πρώτη παγκόσμια παρουσίαση του νέου Astra.
Το δεύτερο μετά το Mokka πιο μοντέρνο αυτοκίνητο της Opel που στοχεύει σε ένα κοινό που ίσως δεν έχει καθίσει ποτέ σε Opel
Στην αίθουσα όπου στο πίσω μέρος ήταν παραταγμένη όλη η ιστορία της Opel στην κατηγορία, από το Kadett του 1940 μέχρι το Astra του 2015.
Οι προβολείς χαμήλωσαν σε φωτισμό, το χρονόμετρο άρχισε να μετράει αντίστροφα στην τεράστια οθόνη, η μουσική δυνάμωσε και όταν η αντίστροφη μέτρηση ξεκίνησε.
Όταν τελείωσε ανέβηκε στη σκηνή η αεράτη kimsy von Reischach φορώντας sneakers και πολύ μακριά από τουαλέτες και σικ ταγιέρ κάνοντας ένα γρήγορο fast back στην ιστορία Kadett-Astra μέχρι τη στιγμή που εμφανίστηκε ένα σε χρυσό χρώμα με μαύρη οροφή Opel Astra καλωσορίζοντας τον Uve Hochgeschurtz, ενώ ακολούθησε και ένα δεύτερο με το Jurger Kloopp, προπονητής της Λίβερπουλ.
Όμως η 1η Σεπτεμβρίου ήταν μια σημαντική μέρα για την Opel. Πέρα από την πρώτη παγκόσμια παρουσίαση του Astra ήταν και η πρώτη μέρα του νέου διευθύνοντος συμβούλου της Opel Uve Hochgeschurtz (πολύ δύσκολο όνομα πως να το προσφέρεις )
Με τους προβολείς να λούζουν τα δυο Astra διακρίναμε το βαθύ χαμόγελο του κυρίου Λεωνίδα Μισαλάκη ( διεθύνων σύμβουλος στην Opel Ελλάς) αλλά και της κυρίας Μαρίας Καλλέργη ( διευθύντρια επικοινωνίας και Δημοσίων Σχέσεων)
Και εδώ που τα λέμε δεν έχουν και άδικο για ένα μοντέλο που ξαναβάζει πολύ δυνατά τη γερμανική εταιρία στην κατηγορία απέναντί σε πολύ δύσκολους ευρωπαίους αντιπάλους όπως Peugeot 308, Ford Focus, VW Golf, Seat Leon.
Χαμηλό από πλευρά design ακολουθεί τις σχεδιαστικές λεπτομέρειες που πρωτοείδαμε στο Mokka όπως η μάσκα Vizor με το logo να είναι στο ίδιο μαύρο χρώμα
Τα πλαϊνά στο πίσω μέρος αλλά και τα φώτα που σαν στόχος είναι να κάνουν γνωστό σε αυτούς που ακολουθούν ότι πρόκειται για Opel.
Μας άρεσε που το logo της Opel είναι σε μάυρο χρώμα όπως και η υπόλοιπη μάσκα (Visor, το σχεδιαστικό στυλ της εταιρίας) ανάμεσα στους προβολείς Led.
Όσο για το μήκος 4.374, μόνο 4 χλστ. μακρύτερο από τον προκάτοχό του.
Και εισχωρώντας στο εσωτερικό το βλέμμα φυσικά καρφώνεται στον ενιαίο ψηφιακό πίνακα με κλίση προς τον οδηγό. Το Pure Panel όπως το ονομάζει η Opel που αποτελείται από δύο οθόνες 10 ιντσών.
Επειδή ο χρόνος έτρεχε και ήταν πολύ περιορισμένος καθίσαμε μόνο μερικά λεπτά στο εσωτερικό
Ρυθμίσαμε το κάθισμα στα μέτρα μας και αφήσαμε το βλέμμα να ανατρέξει σε καθίσματα και ταμπλό
Έχουν δώσει έμφαση στο εσωτερικό και αυτό φαίνεται ακόμα και με την πρώτη μάτια
«Γερμανικό» αυτοκίνητο που κατασκεπάζεται στη Γερμανία . Δε μπορέσαμε να καταγράψουμε πόσες φορές είπαν ο Uve ο σχεδιαστής Mark Adams ( φοβερός τύπος) ότι πρόκειται για γερμανικό αυτοκίνητο ….
Επιπλέον το Astra για πρώτη φορά στην ιστορία του θα είναι διαθέσιμο με κινητήρες πετρελαίου , βενζίνης, plug in hybrid και αμιγώς ηλεκτρικό από το 2023
Το νέο Astra θα καλύπτει έναα μεγάλο φάσμα αγοραστών με τα μηχανικά σύνολα που θα προσφέρει από 110 έως 225 ίππους.
Με τους 225 ίππους θα είναι η top έκδοση με κινητήρα 1.6 λίτρων απόδοσης 180 ίππων με την ισχύ να μεταδίδεται στου μπροστινούς τροχούς με 8άρι αυτόματο κιβώτιο, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 81 kW (110 ίππους).
Υπάρχει και μια άλλη plug-in hybrid έκδοση με 150 ίππους.
Και οι δύο εκδόσεις προσφέρουν ηλεκτρική αυτονομία 60 χλμ. με την τελική να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 235 χλμ./ώρα και 225 χλμ./ώρα αντίστοιχα.
Με 3κύλινδρο μοτέρ 110 ίππων είναι η έκδοση 1.2 με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων ή αυτόματο 8 σχέσεων.
Με τα ίδια κιβώτιο θα είναι διαθέσιμη και η πετρελαιοκίνητη έκδοση 1.5 λίτρων με 130 ίππους.
Οι ζάντες είναι 17, 18 και 19 ιντσών.
Στη χώρα μας αναμένεται πριν το τέλος του χρόνου ενώ περισσότερα για το νέο Astra θα σας πούμε με την πανευρωπαϊκή οδήγηση κάπου στη Γερμανία ….