Από τα πιο φιλικά αυτοκίνητα που τα χαίρεσαι εντός των τειχών και τα εκτιμάς εκτός είναι το είναι το Opel Corsa, που δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Περάσαμε αρκετές μέρες πίσω από το τιμόνι της έκδοσης με τον 1.200άρη κινητήρα των 100 ίππων και απολαμβάνουμε οδήγηση με αρωγό το 8άρι αυτόματο κιβώτιο.
Κομψό χωρίς καμία σχεδιαστική υπερβολή
Χωρίς να είναι ιδιαίτερα σπορ, και ακόμα περισσότερο χωρίς να έχει κραυγαλέα σχεδίαση, το νέο Corsa θα περάσει από μπροστά σου και θα ακουστεί η φράση “Ωραίο αυτοκίνητο”. Παρά τη συνεργασία της Opel με την Peugeot, η σχεδιαστική (και όχι μόνο) ταυτότητα του Corsa είναι αμιγώς γερμανική με διαμήκη νευρώσεις, ανάγλυφα σχήματα και τη χαρακτηριστική βαυαρική κομψότητα. Η όλη εικόνα του, αποπνέει αρκετή στιβαρότητα αλλά και δυναμισμό, ειδικά στο όμορφο μπλε χρώμα των φωτογραφιών.
Μοντέρνο εσωτερικό με μίνιμαλ φιλοσοφία
Η μοντέρνα εικόνα του εξωτερικού, περνάει ενισχυμένη και στο εσωτερικό όπου νιώθεις ξανά το γερμανικό DNA, σε μία πιο εκλεπτυσμένη μορφή. Δεν υπάρχουν πολλά φυσικά κουμπιά, ο πίνακας οργάνων ψηφιακός στις 10 ίντσες έχει πολύ καλή απεικόνιση, ενώ τα μπουτόν για τον κλιματισμό αλλά και η 10άρα οθόνη αφής στο κέντρο του ταμπλό, έχουν αισθητή κλίση προς τον οδηγό, διευκολύνοντας αρκετά. Σε μόλις 2 λεπτά καθήμενος στην καμπίνα, έχεις μάθει τα πάντα και έχεις αποβάλλει το όποιο άγχος που έχεις σε ένα νέο αυτοκίνητο. Αυτή είναι και η μαγεία του μοντέλου, που από την μία έχει κάθε είδους νέα τεχνολογία και καινοτομία, από την άλλη νιώθεις αυτόματα οικεία και πως το οδηγείς εδώ και χρόνια. Στον τομέα των χώρων τώρα, άνετα θα ταξιδέψουν 4 ενήλικες ακόμα και ύψους 1.85μ. ενώ ο χώρος αποσκευών μετριέται στα 309 λίτρα ( κιτ επισκευής) όντας καλός για την κατηγορία του.
Εξαιρετικό κιβώτιο που σου δίνει γκάζι, κρατώντας όμως την κατανάλωση
Το μοντέλο που βλέπεται στις φωτογραφίες χρησιμοποιεί τον 1.200άρη κινητήρα απόδοσης 100 ίππων και 205 Nm ροπής. Ένα μοτέρ που τραβάει από χαμηλά και απλώνει την ιπποδύναμη ομαλά και κυρίως σε μεγάλο φάσμα στροφών. Την ήδη πολιτισμένη χροιά και αίσθηση του κινητήρα, έρχεται να συμπληρώσει το 8άρι αυτόματο κιβώτιο που πραγματικά τα κάνει όλα μόνο του, ξεκουράζοντας τον οδηγό σε όλες τις συνθήκες. Στην ανάγκη βέβαια υπάρχει και ένα αρκετά δυνατό kickdown που θα σας βγάλει από δύσκολες καταστάσεις όπως και paddles. Για τους φίλους των μετρήσεων, σημειώστε ένα 0-100 σε 10.8 δευτ. τελική στα 190χλμ./ώρα και μέση πραγματική κατανάλωση στα 6.8λ λίτρα/100χλμ.
Γερμανικό πάτημα και ώριμες αντιδράσεις
Οδηγώντας το νέο Corsa είναι πολύ εύκολο να ξεχαστείς και να νομίζεις πως οδηγείς ένα μοντέλο μεγαλύτερη κατηγορίας. Το πάτημα στον δρόμο, η ποιότητα κύλισης αλλά και το βάρος του τιμονιού σου δίνουν περίσσια αυτοπεποίθηση και την αίσθηση πως το σύνολο αντέχει πολλά περισσότερα άλογα. Η θέση οδήγησης έχει καλή ορατότητα ενώ το αρκετό πέλμα του ελαστικού βοηθά μαζί με την ανάρτηση, να φιλτράρονται σχεδόν όλες οι παγίδες των δρόμων.
Εν κατακλείδι
Δεν υπάρχει ένας τομέας όπου μπορούμε να πούμε πως το νέο Corsa υστερεί. Ειδικά η συγκεκριμένη έκδοση που βρίσκει την χρυσή τομή σε κατανάλωση – επιδόσεις – τιμή, που ξεκινούν από τα 17.100 ευρώ