H Opel εκσυγχρονίζεται σε κάθε επίπεδο και φυσικά το διάσημο έμβλημα της δε θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση.
Όπως αρκετές αυτοκινητοβιομηχανίες η Opel αποφάσισε ότι είναι η κατάλληλη χρονική περίοδος να ανανεώσει το λογότυπό της, διατηρώντας όμως σε μεγάλο βαθμό το αρχικό του σχήμα. Η γερμανική εταιρεία με έδρα το Ρούσελσχαϊμ αποκάλυψε σήμερα το νέο της λογότυπο, με το χαρακτηριστικό κεραυνό που τέμνει τον κύκλο να έχει πιο έντονες ακμές, μοντέρνα εμφάνιση και πιο «καθαρή» σχεδίαση.
Ο κεραυνός της Opel ταιριάζει απόλυτα με τη στρατηγική εξηλεκτρισμού της και είναι πιο επίκαιρος από ποτέ. Στο σημείο αυτό να υπενθυμίσουμε ότι από το 2024 ολόκληρη η γκάμα της θα διατίθεται με μια τουλάχιστον εξηλεκτρισμένη έκδοση και μέχρι το 2028 στην Ευρώπη θα διαθέτει αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Ο διάδοχος του Crossland, θα προσφέρεται για πρώτη φοράμε αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση το 2024, ενώ την ίδια χρονιά αναμένουμε και το ηλεκτρικό Grandland.
Φυσικά το ανανεωμένο έμβλημα θα τοποθετείται στο κέντρο της μάσκας “Opel Vizor” που υιοθετεί πλέον κάθε της νέο μοντέλο. Παράλληλα θα συνεχίσει να αποτελεί κεντρικό στοιχείο του “Opel Compass”, ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά στη σχεδιαστική της φιλοσοφίας στο μπροστινό, πίσω και εσωτερικό τμήμα των οχημάτων.
Η ενσωμάτωση του ανανεωμένου εμβλήματος στα νέα Opel παραγωγής θα ξεκινήσει από τις αρχές του 2024, ωστόσο θα αρχίσει να προβάλλεται από τη φετινή χρονιά. Επίσημη πρεμιέρα θα κάνει στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονακό, ενώ στη γερμανική πόλη η Opel θα αποκαλύψει μια έκπληξη στους επισκέπτες του περιπτέρου της.