Η Opel στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το 1965 παρουσίασε ένα αυτοκίνητο το οποίο τράβηξε το ενδιαφέρον των επισκεπτών.
Δεν ήταν μοντέλο παραγωγής, αλλά μια ιδέα για ένα μοντέλο που τότε όλοι προσπαθούσαν να καταλάβουν τι ήταν αυτό, τι αντιπροσώπευσε καθώς δεν ήταν ένα αυτοκίνητο το οποίο μπορούσε να αγοράσει ο ενδιαφερόμενος αφού δεν υπήρχε στα καταστήματα, δεν πουλιόταν.
Είχε πολύ μακριά μούρη, πολύ χαμηλό και θέσεις για δύο και αναδυόμενους προβολείς.
Ήταν πολύ μπροστά για την εποχή του, και ο σχεδιασμός έφερε την υπογραφή του Έρχαρντ Σνελ.
Opel: Άνοιξε τον δρόμο με τα concept cars στην Ευρώπη
Αυτό το αυτοκίνητο ήταν το πρώτο concept που παρουσίασε ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία, και μετά ήρθε ο έρωτας (όπως είναι και ο τίτλος της αμερικάνικης κωμωδίας που παίχτηκε στους κινηματογράφους το 1967) με τις υπόλοιπες ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες να ακολουθήσουν το παράδειγμα της Opel.
Μια ιδέα δηλαδή στο πως η Οpel σκεπτόταν τη δημιουργία ενός νέου σπορ μοντέλου.
Και μάλιστα το Opel που έφερε την ονομασία GT ήταν το πρώτο σπορ μοντέλο της εταιρίας.
Πρωτοπόρος σε αυτήν την καινοτομία η Opel, καθιερώνοντας κάτι, το οποίο σήμερα δεν νοείται να μην προηγείται κάποιο concept πριν τη «γέννηση» ενός νέου μοντέλου.
Opel: Την ακολούθησαν και οι υπόλοιπες εταιρίες στην παρουσίαση concept cars
Εξάλλου στις μεγάλες εκθέσεις του πλανήτη, οι αίθουσες κατακλύζονται από concept έχοντας τον πρώτο ρόλο, καθώς ξεναγούν τους επισκέπτες στο αύριο, σε ο,τι έχει να κάνει με το design, αλλά και με τις τεχνολογίες.
Η Opel λοιπόν βλέποντας το πόσο θετικά είχε αντιδράσει ο κόσμος, προχώρησε στην παραγωγή του μοντέλου.
Η βασική σχεδιαστική ιδέα έμεινε η ίδια, έγιναν όμως μερικές υποχρεωτικές αλλαγές ώστε το αυτοκίνητο να πάρει έγκριση για τον δρόμο.
Το πράσινο φως λοιπόν δόθηκε και τον Αύγουστο του 1968 ξεκίνησε η παραγωγή.
Ήταν το πιο μοντέρνο αυτοκίνητο στην οικογένεια της Opel.
Το εσωτερικό ακολουθούσε τα σπορ αυτοκίνητα της εποχής με δύο στρογγυλά όργανα καθώς και τρία μικρότερα πάνω από το ραδιόφωνο.
Το τιμόνι ήταν 3άκτινο και τα καθίσματα bucket.
Aπό πλευράς κινητήρων η μια έκδοση που ήταν περισσότερο για την Ευρώπη έφερε 4κύλινδρο σύνολο 1.1 λίτρων με 67 ίππους ενώ η μεγαλύτερη ήταν 1.9 λίτρων με 102 ίππους.
Φυσικά ήταν ατμοσφαιρικοί κινητήρες καθώς turbo τότε δε χρησιμοποιούσαν οι εταιρίες, ενώ τα μηχανικά 4τάχυτα, ή αυτόματα 3 σχέσεων με την κίνηση στον πίσω άξονα.
Το αυτοκίνητο έκανε και κάτι σποραδικές αγωνιστικές εμφανίσεις, αλλά δεν ήταν το μοντέλο που προώθησε η Opel «δυνατά» στους αγώνες.
Έμεινε στην παραγωγή έως το 1973 με τις πωλήσεις που έχουν καταγραφεί να είναι γύρω στις 103.000 μονάδες.
Μάλιστα το 1971 παρουσιάστηκε σε πειραματική έκδοση ως ηλεκτρικό γεμάτο από κομπιούτερ και μπαταρίες.
Το Opel GT είναι ένα από τα αυτοκίνητα που βρίσκονται στις συλλογές συλλεκτών, ενώ έχει την αξία του στο χρηματιστήριο των συλλεκτικών μοντέλων.
To Opel GT καθώς και όλα τα concept πάνω στο μοντέλο βρίσκονται στο μουσείο της εταιρίας στο Ρούσελχάιμ, κοντά στη Φρανκφούρτη.
.