Αντίστροφα μετράει πλέον ο χρόνος για το Opel Insignia, καθώς όλα δείχνουν ότι δε θα έχει μέλλον.
Σύμφωνα λοιπόν με τις πληροφορίες η γερμανική εταιρεία σκοπεύει να αφαιρέσει από τη γκάμα της το Insignia, ενώ η παραγωγή του θα τερματιστεί σταδιακά μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους. Να υπενθυμίσουμε ότι η υφιστάμενη γενιά του Insignia παρουσιάστηκε το 2016 και δέχτηκε μια ανανέωση το 2019. Επομένως αναπτύχθηκε πριν από τη συγχώνευση της Opel με τον Όμιλο PSA το 2017 και πριν από τη σύσταση του Ομίλου.
Προσφέρεται με sedan (Grand Sport), αλλά και με πρακτικότερο station wagon (Sports Tourer) αμάξωμα. Στη Βρετανία το Opel Insignia έχει το σήμα της Vauxhall, ενώ στη μακρινή Αυστραλία είναι γνωστό ως Holden Commodore και στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού ως Buick Regal. Ανεξάρτητα όμως από το πως ονομάζεται σε κάθε περίπτωση η διάθεση του θα σταματήσει.
Για ποιο λόγο όμως η Opel αποφάσισε να ρίξει τίτλους τέλους στην παραγωγή του Insignia; Η απάντηση για ακόμα μια φορά είναι η ηλεκτροκίνηση, στο βωμό της οποίας και άλλες εταιρείες έχουν θυσιάσει αντίστοιχα μοντέλα τους στην κατηγορία του Insignia. Εδώ να πούμε ότι μέχρι το 2024 η Opel επιθυμεί να έχει εξηλεκτρίσει πλήρως τη γκάμα της, ενώ έως το 2028 θα διαθέτει αποκλειστικά αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα.
Πάντως η Opel θα καλύψει το κενό του Insignia με ένα νέο ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο θα αποκαλυφτεί μέχρι το 2025, ενώ μάλλον θα είναι η ηλεκτρική ναυαρχίδα της γκάμας. Η παραγωγή του θα γίνεται στο εργοστάσιο του Ρούσελσχαϊμ.