Τη γκάμα του plug-in υβριδικού Grandland X διεύρυνε η Opel, καθώς πλέον κατασκευάζεται όχι μόνο ως τετρακίνητο, αλλά και ως προσθιοκίνητο.
Πάμε λοιπόν μια βόλτα μέχρι το εργοστάσιο της Opel στο Άιζεναχ της Γερμανίας, όπου κύλισε το πρώτο plug-in υβριδικό Grandland X με μετάδοση της κίνησης στους εμπρός τροχούς, το οποίο είναι αυτό που βλέπετε στην παραπάνω φωτογραφία. Παρατηρήστε τη διχρωμία ανάμεσα στο μπλε αμάξωμα και τη μαύρη οροφή.
Σύμφωνα με την Opel το προσθιοκίνητο plug-in υβριδικό Grandland X απευθύνεται σε όσους θέλουν το πλεονέκτημα της ηλεκτροκίνησης (για ορισμένα χλμ.), των χαμηλών εκπομπών C02 και της περιορισμένης κατανάλωσης καυσίμου, αλλά λόγω περιοχής ή δραστηριοτήτων δεν έχουν ανάγκη την τετρακίνηση.
Πώς διαφοροποιείται όμως από το τετρακίνητο Grandland X Hybrid4; Η απάντηση είναι με την απουσία του δεύτερου ηλεκτροκινητήρα που κινεί τον πίσω άξονα. Χρησιμοποιεί και αυτό τετρακύλινδρο άμεσου ψεκασμού υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 1.6 λίτρων απόδοσης 180 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων, οι οποίοι κινούν τους εμπρός τροχούς. Συνδυαστικά το προσθιοκίνητο plug-in υβριδικό Grandland X αποδίδει 224 ίππους και 360 Nm ροπής.
Ο ηλεκτροκινητήρας συνδέεται με το αυτόματο κιβώτιο των 8 σχέσεων και η μπαταρία ιόντων λιθίου, χωρητικότητας 13,2 kWh, παραμένει στο πόστο της, κάτω από τα πίσω καθίσματα. Αποκλειστικά με τη χρήση ηλεκτρικής ενέργειας το προσθιοκίνητο plug-in υβριδικό Grandland X έχει αυτονομία 57 χλμ. Οι επιδόσεις αναφέρουν επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 8,9 δευτ. και τελική ταχύτητα 225 χλμ./ώρα.
Το γεγονός ότι το τετρακίνητο και προσθιοκίνητο plug-in υβριδικό Grandland X, αλλά και οι συμβατικές εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης μοιράζονται την ίδια γραμμή παραγωγής στο Άιζεναχ, μειώνει την πολυπλοκότητα και επιτρέπει στο εργοστάσιο να ανταποκρίνεται ταχύτερα στη ζήτηση.
Η λίστα με τα τεχνολογικά συστήματα του προσθιοκίνητου plug-in υβριδικού Grandland X είναι πλούσια, καθώς περιλαμβάνει προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης με ανίχνευση πεζών και αυτόματη πέδηση έκτακτης ανάγκης, υποβοήθηση παραμονής του οχήματος στη λωρίδα κυκλοφορίας, ανίχνευση κόπωσης οδηγού, σύστημα πολυμέσων Navi 5.0 IntelliLink και ανάκτηση ενέργειας για τη φόρτιση της μπαταρίας κατά τη διάρκεια της πέδησης/επιβράδυνσης του οχήματος.