Στην κατηγορία των αμιγώς ηλεκτρικών SUV η Opel δίνει το δικό της στίγμα με το Mokka.
Είναι η πρώτη φορά που το Mokka πέρα από κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, διατίθεται και ως αμιγώς ηλεκτρικό.
Διαβάστε ακόμα
Εξωτερικά από τις άλλες εκδόσεις δε φέρει διαφορές και μόνο στο δεξί μέρος της πόρτας των αποσκευών το αρχίγραμμα “e” φανερώνει το all electric Mokka.
Nα θυμηθούμε και τις εξωτερικές διαστάσεις σε μήκος/ πλάτος/ύψος 4.151 χλστ./1.791 χλστ./1.534 χλστ. με μεταξόνιο 2.561 χλστ. με 310 λίτρα χώρο αποσκευών.
Το Mokka είναι το πρώτο μοντέλο της γερμανικής εταιρίας που γύρισε σελίδα στην ιστορίας της από πλευράς σχεδιασμού.
Είναι το μοντέλο που εκμοντέρνισε την εταιρία, στην όψη με το στυλ Visor όπου προβολείς και μάσκα είναι σαν ενιαίο σύνολο, με χαρακτηριστικά τα πίσω φώτα σε σχήμα boomerang.
Eπιπλέον όλη η καμπίνα είναι τραβηγμένη προς τα πίσω με μακρύ το μπροστινό καπό.
Οι ζάντες που φορούσε το δίχρωμο Mokka-e ήταν 18 ιντσών με ελαστικά 215/55.
Στο εσωτερικό η σχεδίαση φέρει την ονομασία pure panel με ενωμένες δύο οθόνες 10 ιντσών.
Η μια για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και η άλλη για την οθόνη αφής με ελαφριά κλίση προς τον οδηγό.
Ένα άλλο στοιχείο του εσωτερικού είναι η έλλειψη μπουτόν. Διατηρούνται μόνο μερικά βασικά όπως είναι για τον κλιματισμό.
Φαρδιά και άνετα είναι τα καθίσματα, ενώ στη βάση του ταμπλό είναι ο state of art επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου μονής σχέσης με την ένδειξη «Β» που είναι για ανάκτηση ενέργειας. Δίπλα ακριβώς είναι το μπουτόν για το drive μενού με επιλογές comfort, eco, sport, που αλλάζει την ήδη πολύ καλή ροπή από τις πολύ χαμηλές στροφές.
Η μπαταρία είναι 50 KWh και η ηλεκτρογεννήτρια αποδίδει 136 ίππους με αυτονομία 330 χλμ. με πλήρη φόρτιση όπως έδειξε το κομπιούτερ.
Η κατανάλωση ρεύματος ήταν 18.3 kWh/100 χλμ.
Ως ηλεκτρικό το Mokka –e κινείται με απόλυτη ησυχία βλέποντας και στην οθόνη την κατανάλωση, το υπόλοιπο της αυτονομίας καθώς και για την ανάκτηση ενέργειας κάθε φορά που αφήνετε το γκάζι έχοντας όμως ενεργοποιήσει το μπουτόν με την ένδειξη «Β» στον επιλογέα.
Καλή είναι η απορρόφηση των κακοτεχνιών των ελληνικών δρόμων από τις αναρτήσεις ενώ στην ασφαλή οδική συμπεριφορά έχει λόγο η έλλειψη προβόλων στο αμάξωμα.
Χώροι υπάρχουν αλλά για τους υψηλόσωμους των πίσω καθισμάτων θα πρέπει να «συναινέσουν» κάπως οδηγός και συνοδηγός.
Οδηγώντας το Mokka-e αυτό που σε κερδίζει πέρα από το ωραίο εσωτερικό design, τα φαρδιά καθίσματα, είναι η φιλική συμπεριφορά και η αμεσότητα ως ηλεκτρικό.
Για τους φίλους των επιδόσεων η τελική ταχύτητα ανέρχεται στα 150 χλμ./ώρα ενώ για την επιτάχυνση 0-100 ο χρόνος είναι 9 δευτ.
Όσο για την τιμή, αυτές ξεκινούν από τα 34.600 ευρώ.