Πέρα από την αυτονομία, το δίκτυο σταθμών φόρτισης και το υψηλότερο κόστος αγοράς ενδοιασμούς για την απόκτηση αμιγώς ηλεκτροκίνητου μοντέλου προκαλεί η αντοχή της μπαταρίας. Η Opel λοιπόν καθησυχάζει όσους έχουν αυτό το φόβο.
Με ποιο τρόπο; Στην έδρα της γερμανικής εταιρείας, στο Ρουσελσχάιμ, λειτουργεί εδώ και μια δεκαετία το Κέντρο Ανακατασκευής Μπαταριών ιόντων λιθίου. Δημιουργήθηκε πριν 10 χρόνια για το καινοτόμο Ampera, ενώ από τότε οι εγκαταστάσεις του έχουν εκσυγχρονιστεί σημαντικά.
Μόνο εκεί επιτρέπεται το άνοιγμα μπαταριών με βλάβη. Οι εξιδεικευμένοι τεχνικοί επισκευάζουν τις μπαταρίες όλων των μοντέλων που βασίζονται στην πλατφόρμα eCMP. Δηλαδή τα Corsa-e, Mokka-e, Combo-e, Vivaro-e και Zafira-e Life.
Ποιο Opel ξεπέρασε τις 300.000 πωλήσεις;
Διευκρινίζεται πάντως ότι σπάνια παρατηρείται κάποια βλάβη, αλλά εάν συμβεί, οι ειδικοί πρέπει να διερευνήσουν την αιτία και να την αποκαταστήσουν. Πέρυσι, αντιμετωπίστηκαν περίπου 100 βλάβες που αφορούσαν είτε τη μονάδα ελέγχου ή στη χειρότερη περίπτωση μία κυψέλη μπαταρίας.
Η μπαταρία φτάνει σε στεγανοποιημένη συσκευασία, η οποία ανοίγεται από τους ειδικούς στην υψηλή τάση. Η ελαττωματική κυψέλη αντικαθίσταται και ολόκληρη η μπαταρία επιστρέφει στον πελάτη. Σε περίπτωση σοβαρότερης ζημιάς, όπως μετά από μία σύγκρουση, ένας ικανός αριθμός από ανακατασκευασμένες μπαταρίες είναι πάντα διαθέσιμος για αντικατάσταση.
Τέλος, η Opel αναφέρει ότι μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους θα έχει στη γκάμα της συνολικά 9 ηλεκτρικά μοντέλα, ενώ θα προσφέρει μια εξηλεκτρισμένη έκδοση για κάθε μοντέλο της μέχρι το 2024.