Το πρώτο σπορ μοντέλο της Toyota είναι το σπάνιο 2000 GT.
H Ιαπωνική εταιρία το παρουσίασε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 1965.
Ήταν το πρώτο αυτοκίνητο του είδους από Ιάπωνα κατασκευαστή αυτοκινήτων και οι επισκέπτες ίσως να μην «προχώρησαν» πιο πέρα από το περίπτερο της Toyota καθώς είχαν «μαγευτεί» από την εντυπωσιακή σιλουέτα του 2000 GT.
Χρωματισμοί
Όμως οι ενδιαφερόμενοι έπρεπε να κάνουν υπομονή δύο χρόνια για να τα αποκτήσουν. Είχαν μάλιστα την επιλογή από έξι διαφορετικά χρώματα για να διαλέξουν. Αυτά ήταν τα Atlantis Green, Bellatrix Yellow, Pegasus White, Twilight Turquoise, Solar Red και Thunder Silver. Το τελευταίο είναι σημαντικό για αυτήν την ιστορία, καθώς είναι το «μυστήριο» στην αποκατάσταση ένας 2000 GT.…
Η προσπάθεια αποκατάστασης ενός σπάνιου κλασικού αυτοκινήτου είναι ένα δύσκολο έργο από μόνη τoυ. Όμως η προσπάθεια να γίνει η αποκατάσταση κατά τη διάρκεια μιας παγκόσμιας πανδημίας φέρνει στο φως μια σειρά προκλήσεων.
Ειδικά όταν το 2000 GT όταν ήταν σε άθλια κατάσταση πριν σταλεί στο ατελιέ Auto Body του Dino για πλήρη ανακαίνιση, έφερε βαθουλώσεις και χτυπήματα, περισσότερα στο κάτω μέρος του σασί που είχαν προκληθεί από χτυπήματα σε πεζοδρόμια.
Το ατελιέ Dino’s Auto Body ιδρύθηκε το 2006, και οι ιδρυτές του έχουν δεκαετίες συνδυασμένης εμπειρίας στην πλήρη αποκατάσταση παλαιών μοντέλων, πέρα από το γεγονός ότι η εταιρεία ειδικεύεται σε μια ποικιλία εργασιών επισκευής σε πολλά σύγχρονα οχήματα.
Η Dino έχει ανακαινίσει μια σειρά από κλασικά οχήματα με την πάροδο των ετών, όπου εκτός από τα μοντέλα μια σειρά φωτογραφιών επιβεβαιώνει τη φήμη της σαν εταιρία.
Ανάμεσα στα αυτοκίνητα που έχουν ανακατασκευαστεί είναι και Jaguar E -Type η οποία εκείνη την εποχή ήταν ο κύριος ανταγωνιστής του 2000 GT εντός και εκτός πίστας, αν και η E-Type δεν είχε ποτέ αντίπαλο.
Μην ξεχνάμε όταν ο Enzo Ferrari είδε την Jaguar E-Type, δεν έκρυψε τον ενθουσιασμό του λέγοντας «αυτό είναι το ωραιότερο αυτοκίνητο του κόσμου» .
Στο 2000 GT έγινε πλήρης αφαίρεση όλων των υλικών, μένοντας σκέτο το αλουμίνιο, στο οποίο απαιτείται ειδική προεργασία για την αποκατάσταση των βλαβών.
Μόλις ολοκληρωθούν οι εργασίες απογύμνωσης και επισκευής του χρώματος, το όχημα ήταν έτοιμο για βαφή. Ωστόσο, μια άλλη πρόκληση περίμενε το έργο αποκατάστασης και ήταν το χρώμα. Σύμφωνα με τα αρχεία, το συγκεκριμένο 2000 GT, έφερε αριθμό πλαισίου MF10-10207. Με αυτόν τον αριθμό το 2000 GT «έφυγε» από το εργοστάσιο σε χρωματισμό Thunder Silver.
Η “μετάβασή” του στο κόκκινο “sun red” παραμένει ένα μυστήριο, ωστόσο, ακόμη και όσοι εργάστηκαν στο όχημα φαίνεται να συμφωνούν ότι ήταν αρχικά κόκκινο. Αυτή η πεποίθηση πηγάζει από το γεγονός ότι κόκκινη μπογιά βρέθηκε πίσω από το ταμπλό, κάτω από τα χαλιά.
Μια ιστορία λοιπόν με θέμα το χρώμα σε ένα συλλεκτικό Toyota 2000 GT, που πρόσφατα σε μια δημοπρασία στις ΗΠΑ άλλαξε χέρια έναντι 1.2 εκατομμυρίων δολαρίων. .