Τον Φερστάπεν τον έχουμε συνηθίσει να είναι ψηλά στην κατάταξη. Το ίδιο και τον Χάμιλτον. Όμως ο Ρικιάρντο από τότε που πήγε στη Renault, φιγουράρει μόνιμα στο midfield. Έτσι, η δεύτερη θέση του μας εξέπληξε ευχάριστα, έστω και αν πρόκειται για ελεύθερες δοκιμές.
Ο Ρικιάρντο ήταν η ευχάριστη έκπληξη της ημέρας, αλλά και ένας από τους άτυχους. 20 λεπτά πριν τελειώσει το FP2, αναγκάστηκε να “παρκάρει” την R.S. 20 στην ευθεία Kemmel με πρόβλημα στα υδραυλικά του μονοθεσίου.
Το FP2 είχε και μια απρόσμενη κόκκινη σημαία, όταν μια διαφημιστική πινακίδα έφυγε από τη θέση της και βρέθηκε στην έξοδο της La Source.
Όσον αφορά την κατάταξη, στην κορυφή βρέθηκε ο Φερστάπεν, με τον Ρικιάρντο να ακολουθεί, όντας μόλις 0.048 δευτερόλεπτα πιο αργός και τον Χάμιλτον στην τρίτη θέση με τη διαφορά από τον Ολλανδό στα 0.096 δευτερόλεπτα. Η ύπαρξη στην κορυφή τριών οδηγών, από τρεις διαφορετικές ομάδες και με διαφορετικούς κινητήρες, είναι πολύ ενθαρρυντικό στοιχείο, ειδικά αν αναλογιστούμε το μήκος του σιρκουί. Μην ξεχνάμε ότι το Σπα είναι η μεγαλύτερη πίστα του πρωταθλήματος με μήκος 7.004 χλμ.
Στην τέταρτη θέση συναντάμε τον Άλμπον και πίσω του τον Πέρες, ενώ ο Μπότας περιορίστηκε στην έκτη θέση.Νόρις και Σάινθ έφεραν τη McLaren στις θέσεις 7 και 9, με τον Οκόν ανάμεσά τους. Ο Γκασλί ήταν εκείνος που συμπλήρωσε την πρώτη δεκάδα.
Για ακόμα μία φορά τα μονοθέσια με κινητήρα Ferrari είναι πολύ μακριά από την κορυφή. Στο FP1 ταχύτερος ήταν ο Ραϊκόνεν στη 13η θέση. Η Alfa Romeo ήταν και πάλι η ταχύτερη μεταξύ των τριών ομάδων (Ferrari, Haas, Alfa Romeo) πετυχαίνοντας εκ νέου τη 13η θέση, αυτή τη φορά με τον Τζιοινάτσι. Ο Ραϊκόνεν έπεσε 14ος, οι Λεκλέρκ και Φέτελ στις θέσεις 15 και 17, αντίστοιχα. Οι Γκροζάν και Μάγκνουσεν κατέλαβαν τις δύο τελευταίες θέσεις. Ενδεικτικά, οι Ρασελ και Λατιφί έφεραν τη Williams στις θέσεις 16 και 18.
Η συνέχεια του αγωνιστικού τριημέρου στο Σπα είναι προγραμματισμένη για το Σάββατο. Στις 13:00, ώρα Ελλάδας, είναι το FP3 και στις 16:00 οι κατατακτήριες δοκιμές. Η εκκίνηση την Κυριακή θα δοθεί στις 16:10.