Οι προσδοκίες του, αρχικά, ήταν χαμηλές, καθώς ήταν μόλις ο δεύτερος αγώνας του, με το Puma, μετά το Μόντε Κάρλο.
Ο Οτ Τάνακ πήγε στο Ράλι Σουηδίας «σεμνά και ταπεινά».
Ο Εσθονός μάθαινε ακόμα το αυτοκίνητό του και τη νέα του ομάδα και σίγουρα δεν περίμενε αυτή την ευχάριστη εξέλιξη στους παγωμένους δρόμους της Σουηδίας.
Το παράδοξο είναι, ότι ο Τάνακ κέρδισε μόνο μια ειδική διαδρομή και πήρε αγώνα. Όμως, ήταν η σταθερή του απόδοση – χρόνοι στην τριάδα- που του χάρισαν την πρώτη θέση. Όταν οι αντίπαλοι των Τάνακ-Γιαρβέογια, μοιράζονταν τις πρωτιές στις ειδικές διαδρομές, αυτός ήταν σταθερός στην τριάδα της γενικής στις 12 από τις 18 ειδικές διαδρομές του αγώνα.
Λίγο συναισθηματική…
«Ήταν μια καλή νίκη, λίγο συναισθηματική. Υπήρχε και λίγη ένταση το Σαββατοκύριακο», αποκάλυψε ο Tάνακ, μετά τη νίκη του. «Ήρθαμε στο ράλι στην πραγματικότητα χωρίς να περιμένουμε πολλά και η αλήθεια είναι, πως δεν περιμέναμε …τίποτα. Δεν ξέραμε, τι να περιμένουμε. Ήρθαμε εδώ και έπρεπε να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε».
Η πρώτη μέρα του ράλι πήγε σχετικά καλά για τον Tάνακ, και, μάλιστα, προηγήθηκε, πριν σταματήσει το σέρβις στο μέσο του σκέλους. Αλλά ήταν το Σάββατο, όταν άρχισε να πιστεύει στη νίκη και να βρίσκει το ρυθμό του, κυρίως όταν πήρε πίσω το προβάδισμα, που είχε, μέχρι εκείνη τη στιγμή, ο εκπληκτικός Μπριν με το Hyundai του.
«Σίγουρα πήρε λίγο χρόνο στην αρχή για να προσαρμοστώ με το αυτοκίνητο και ήταν λίγο δύσκολο. Αλλά, θα έλεγα ότι ήδη από το Σάββατο κατάλαβα τι έπρεπε να κάνω, για να δημιουργήσω μερικές καλές στιγμές», είπε ο Τάνακ. «Ας πούμε ότι, πραγματικά δεν κερδίζαμε ποτέ ειδικές διαδρομές, αλλά ήμασταν πάντα εκεί και φαινόταν, η δυναμική μας, όταν όλο το Σαββατοκύριακο κρατούσαμε το μέσο ρυθμό μας, σε υψηλά επίπεδα και σε κάθε ειδική διαδρομή ήμασταν κοντά, σε όποιον κέρδιζε την ειδική.»
Η νίκη των Τάνακ-Γιαρβέογια, τους ανέβασε στη πρώτη θέση στη γενική κατάταξη του πρωταθλήματος, πράγμα που σημαίνει, ότι θα έχει το άβολο καθήκον να ανοίγει τον δρόμο, την επόμενη φορά, στο σκληρά χώματα του Μεξικού (16 – 19 Μαρτίου). «Το Μεξικό είναι πάντα μια πρόκληση», ανέφερε ο Τάνακ, «αλλά δεν πρέπει να το σκεφτόμαστε σήμερα. Θα ασχοληθούμε με αυτό τις επόμενες δύο εβδομάδες!».
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΟΔΗΓΩΝ μετά από 2 Ράλι
1.Τάνακ 41 βαθμοί
2.Ροβάνπερα 38
3.Νεβίλ 32
4.Έβανς 29
5.Οζιέ 26
6.Μπριν 19
7.Λάπι 15
8.Κατσούτα 8
9.Λουμπέ 8
10.Σόρδο 6
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΣΥΝΟΔΗΓΩΝ
1. Γιαρβέογια 41
2. Χάλτουνεν 38
3 Γουίταγκε 32
4. Μάρτιν 29
5. Λαντέ 26
6. Φάλτον 19
7. Φερμ 15
8. Τζόνστον 8
9. Γκιλσούλ 8
10.Καρέρα 6
ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΩΝ
Toyota 80
Hyundai 66
M-Sport Ford 51