Tι κοινό μπορεί να έχει η μοτοσυκλέτα MV Agusta με την Alpine A110.
Ότι και οι δύο φίρμες έχουν γράψει τη δική τους ιστορία στους αγώνες.
Η MV Agusta με τον θρύλο του motoGP Τζιάκομο Αγκοστίνι να κατακτά 7 παγκόσμιους τίτλους στις 10ετίες ‘60/’70 και η Alpine A 110 στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, κερδίζοντας μάλιστα και το σκληροτράχηλο ράλι Ακρόπολις με Ζαν Λικ Τεριέ-Μισελ Καλβέ το 1970, με Ούβε Αντερσον-Αρνέ Χερτζ το 1971 και πάλι ο Τεριέ με τον Κριστιάν Ντελφεριέ το 1972 ενώ ο «Σιρόκο» με τον Μίλτο Ανδριόπουλο τερμάτισαν δύο φορές δεύτεροι το 1975-1976.
Αυτά στο παρελθόν.
Στις ημέρες μας;
Η συνεργασία που προέκυψε μεταξύ των δύο εταιριών, βασίζεται στο κοινό πάθος των θαυμαστών της MV Agusta και της Alpine για μοτοσυκλέτες και αυτοκίνητα που φέρουν μοναδική σχεδίαση και όμορφα κατασκευασμένα προϊόντα, δημιουργώντας μοναδικά συναισθήματα για τους ιδιοκτήτες μέσω καινοτόμων, λύσεων που παραμένουν πιστές στις ρίζες τους.
Ετσι λοιπόν το Monaco Design Studio, το τμήμα σχεδιασμού της MV Agusta που ειδικεύεται στην παραγωγή αποκλειστικών μοντέλων μόνο κατά παραγγελία, συνεργάστηκε στενά με την Alpine, κατασκευάζοντας την MV Agusta Superveloce Alpine με 3κύλινδρο κινητήρα της ιταλικής εταιρίας, 800 κ.εκ., με 147 ίππους στις 13.000 σ.α.λ. με 6τάχυτο κιβώτιο και φρένα Brembo που χαρίζουν στην ιταλική μοτοσυκλέτα κορυφαίες ταχύτητες άνω των 240 χλμ./ώρα, αλλά και αποτελεσματικά φρένα.
Η συνεργασία μεταξύ των δύο εταιριών πέρα από το μπλε χρώμα της Alpine, φέρει το logo “A” ενώ οι γαλλικές και ιταλικές σημαίες εμφανίζονται στις δύο πλευρές του εμπρός φτερού της Superveloce Alpine με βάρος 173 κιλών.
Renault-Λούκα ντε Μέο: Λαμπρό μέλλον περιμένει την Alpine
Η παραγωγή της MV Agusta Superveloce Alpine είναι περιορισμένη. Μόνο 110 θα κατασκευαστούν με τιμή 36.300 ευρώ στην Ιταλία.
Όσο για την Alpine A110, το 2θέσιο sport γαλλικό μοντέλο φέρει κινητήρα turbo 1.8 λίτρων τοποθετημένο στο πίσω μέρος απόδοσης 252 ίππων με 320 Nm ροπής που συνδυάζεται με 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη μεταδίδοντας την κίνηση στους πίσω τροχούς.
250 χλμ./ώρα είναι η τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά, με 4.5 δευτ. για την επιτάχυνση 0-100.
Η Alpine A110 έχει ήδη κάνει το ντεμπούτο της σε αγώνες ενώ στο τιμόνι έχει βρεθεί και μια παλιά δόξα του WRC, o Φρανσουά Ντελεκούρ.