Tα βάσανα της Centodieci επιτέλους τελείωσαν, καθώς ολοκλήρωσε με επιτυχία το εξοντωτικό πρόγραμμα δοκιμών της Bugatti.
Η γαλλική εταιρεία των hypercars μπορεί τώρα να ανάψει το πράσινο φως για την παραγωγή της Centodieci. Η λευκή πρωτότυπη Centodieci των φωτογραφιών πέρασε το μαρτύριο του Ταντάλου, το οποίο διήρκησε πολλούς μήνες και τελείωσε αφού διένυσε πάνω από 50.000 χλμ!
Σε καθημερινή βάση κάλυπτε 1.200 χλμ. Άντεξε σε ακραίες θερμοκρασίες με εναλλαγές από καύσωνα σε παγετό, ενώ οι οδηγοί και οι μηχανικοί της Bugatti συγκέντρωναν και ανέλυαν διαρκώς δεδομένα από την εξαντλητική της οδήγηση της με υψηλές ταχύτητες εντός πίστας, σε δρόμους με στροφές, σε αυτοκινητόδρομους και μέσα στο αστικό περιβάλλον.
Η τελευταία στάση της Centodieci ήταν στην ιταλική πίστα Nardo, μήκους 12.6 χιλιομέτρων, όπου μπορούσε να αναπτύξει την ύψιστη ταχύτητά της που αγγίζει τα 380 χλμ./ώρα. Συνολικά τρεις οδηγοί εναλλάσσονταν πίσω από τιμόνι της Centodieci, ενώ όλοι τους διαθέτουν εξαιρετικές τεχνικές γνώσεις, μέγιστη συγκέντρωση και ακριβή γνώση του οχήματος ώστε να μπορούν να εντοπίσουν ακόμα και τον παραμικρό ύποπτο θόρυβο.
Οδήγησαν σε στεγνό και βρεγμένο οδόστρωμα, με ένα ευρύ φάσμα ταχυτήτων, ενώ αξιολόγησαν αυστηρά την αίσθηση από το σύστημα διεύθυνσης, το φρενάρισμα, την επιτάχυνση, τις πλευρικές δυνάμεις στις στροφές και τη λειτουργικότητα των συστημάτων υποβοήθησης του οδηγού.
Διαβάστε ακόμα
Η Centodieci αποτίει φόρο τιμής στα 110 χρόνια της Bugatti και σε ένα εμβληματικό της μοντέλο από τη δεκαετία του 1990, την EB110. Τροφοδοτούνταν από V12 κινητήρα 3.5 λίτρων με τέσσερα turbo, απόδοσης έως και 610 ίππων, ενώ συνδυάζονταν με σύστημα τετρακίνησης.
Ο θηριώδης W16 κινητήρας της Centodieci, χωρητικότητας 8.000 κ.εκ., χρησιμοποιεί τέσσερα turbo, αποδίδει 1.600 ίππους, επιτρέπει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα εντός μόλις 2,4 δευτ., από 0-200 χλμ./ώρα εντός 6,1 δευτ., από 0-300 χλμ./ώρα σε 13,1 δευτ. και ηλεκτρονικά περιορισμένη τελική ταχύτητα 380 χλμ./ώρα, όπως προαναφέραμε. Συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 7 σχέσεων, το οποίο μεταδίδει την κίνηση σε όλους τους τροχούς.
Η Bugatti θα κατασκευάσει μόνο 10 αντίτυπα της Centodieci, ενώ όλα θα παραδοθούν στους ιδιοκτήτες φέτος. Υπενθυμίζουμε ότι η τιμή της φτάνει στο αστρονομικό ποσό των 8 εκατομμυρίων ευρώ!