Στις αρχές του μήνα η Renault μας έδειξε τη σιλουέτα του νέου Austral, το οποίο όμως έκρυβε επιμελώς τη σχεδιαστική του ταυτότητα, ντυμένο με βαρύ καμουφλάζ.
Σήμερα η γαλλική εταιρεία δημοσιοποίησε το πρώτο επίσημο σκίτσο από το εσωτερικό του νέου Austral, το οποίο θα είναι ο αντικαταστάτης του Kadjar. Το πρώτο που σε κεντρίζει παρατηρώντας την καμπίνα είναι το ψηφιακό κόκπιτ σε σχήμα ξαπλωμένου “L”, το οποίο αποτελείται από δυο μεγάλες λεπτές εφαπτόμενες οθόνες, μια για τον πίνακα οργάνων και μια για το σύστημα πολυμέσων OpenR Link.
Σύμφωνα με τη Renault το νέο Austral διαθέτει μια από τις μεγαλύτερες οθόνες της αγοράς, καθώς καταλαμβάνει ολόκληρη την κεντρική κονσόλα με τη συνολική της επιφάνεια να εκτείνεται σε 24,3 ίντσες (774 τ. εκ.).
Παράλληλα διακρίνεται για τη φιλικότητα της προς το χρήστη, για το διαισθητικό και απλό χειρισμό της, ενώ χρησιμοποιεί λειτουργικό Google Automotive Services. Επίσης υποστηρίζει συνδεσιμότητα για τα smartphones μέσω Android Auto και Apple CarPlay, ενώ προσφέρει λειτουργία αναζήτησης της Google και Google Maps. Σημειώστε ότι υπάρχει δυνατότητα για επαγωγική φόρτιση του smartphone.
Παρατηρήστε επίσης τους κάθετους αεραγωγούς στο σημείο τομής των δυο οθονών. Το τιμόνι είναι σχεδόν τετραγωνισμένο και ελαφρώς πιο επίπεδο στο κέντρο για να βελτιώσει την οδηγική απόλαυση και να εξασφαλίζει ανεμπόδιστη θέα προς το ψηφιακό πίνακα οργάνων.
Δείτε ακόμα
Το γεγονός ότι τα πάνελ των θυρών φτάνουν ψηλά δημιουργούν μια αίσθηση ασφάλειας στους επιβάτες. Η Renault περιγράφει αρκετά ευρύχωρη την καμπίνα του νέου Austral, η οποία μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι και πέντε ενήλικες επιβάτες. Την αίσθηση ευρυχωρίας για τους εμπρός επιβάτες ενισχύει το φαρδύ συρόμενο κεντρικό υποβραχιόνιο, το οποίο προσφέρει αποθηκευτικό χώρο για μικροαντικείμενα. Οι αποθηκευτικοί χώροι στην καμπίνα έχουν συνολική χωρητικότητα πάνω από 30 λίτρα.
Ο μεσαίος πίσω επιβάτης δε θα δυσκολευτεί να βολέψει τα πόδια του, καθώς απουσιάζει το κεντρικό τούνελ. Τα έδρανα των πίσω καθισμάτων είναι συρόμενα και οι πλάτες τους αναδιπλούμενες, κάτι που προσδίδει αρκετούς πόντους στην πρακτικότητα. Οι πλάτες των εμπρός καθισμάτων λεπταίνουν στο επάνω τμήμα τους, ώστε να είναι πιο εύκολη η συνομιλία και η αλληλεπίδραση με τους πίσω επιβάτες.