Το πιο γρήγορο μοντέλο που έχει κατασκευάσει ποτέ η εταιρεία του Οράσιο Παγκάνι είναι η Huayra Imola, η οποία έχει ισχύ 827 ίππων, από διπλά υπερτροφοδοτούμενο V12 κινητήρα 6.0 λίτρων.
Τώρα ο Ιταλός κατασκευαστής φαίνεται ότι θα κάνει ένα βήμα παραπέρα, καθώς αναφορές θέλουν να δημιουργεί ένα νέο μοντέλο, το οποίο θα ονομάζεται Huayra R και θα χρησιμοποιεί και πάλι V12 σύνολο. Ωστόσο, αυτή τη φορά θα είναι ατμοσφαιρικό, όμως στόχος είναι η απόδοση να ανέβει στους 900 ίππους.
Πρόκειται για ένα νέο σύνολο το οποίο θα αναπτύξει η AMG (επί χρόνια προμηθευτής κινητήρων της Pagani), σε συνεργασία με την HWA. Πρόκειται για την εταιρεία που βρίσκεται πίσω από το Apollo Intensa Emozione. Το εν λόγω hypercar έχει επίσης ατμοσφαιρικό V12 σύνολο, η ισχύς του οποίου φτάνει τους 780 ίππους.
Το εν λόγω ατμοσφαιρικό σύνολο θα περιστρέφεται μέχρι και τις 9.500 στρ./λεπτό. Δεδομένου ότι η απόδοση των 900 ίππων από ατμοσφαιρικό μοτέρ είναι πάρα πολύ μεγάλη, το πιθανότερο είναι ότι η Pagani θα κάνει τη Huayra R νόμιμη για χρήση μόνο σε πίστα. Σε αντίθετη περίπτωση, αν θέλει να μπορεί να κυκλοφορεί και σε δημόσιους δρόμους, θα πρέπει οι Ιταλοί να συμμορφωθούν με τις προδιαγραφές ρύπων, κάτι το οποίο είναι αρκετά δύσκολο.
Σύμφωνα με την Pagani, η παρουσίαση της Huayra R θα γίνει στις 12 Νοεμβρίου.
Αυτή τη στιγμή η Huayra στις διάφορες εκδοχές της είναι το μοναδικό μοντέλο της ιταλικής μάρκας. Μετά το 2025 περιμένουμε κάποιο SUV ή sedan μοντέλο. Όσον αφορά τον V12 από την AMG, σίγουρα θα συνεχίσει να υφίσταται μέχρι και το 2026, όταν περιμένουμε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο με τα σήματα της Pagani.
Όσο για τη Huayra, θα αντικατασταθεί το 2022 από ένα νέο μοντέλο. Προς το παρόν η κωδική ονομασία του είναι C10, όμως δεν ξέρουμε αν αυτή θα είναι και η εμπορική του ονομασία. Το μόνο που θεωρείται σίγουρο, είναι ότι θα συνεχίσει να χρησιμοποιεί V12 κινητήρα.