Το ημερολόγιο έδειχνε Μάρτιο του 1999, όταν η Pagani αποκάλυψε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης την Zonda, την οποία είχε σχεδιάσει ο ιδρυτής της ιταλικής εταιρείας, ο Οράσιο Παγκάνι.
Με αφορμή λοιπόν τη συμπλήρωση 25 ετών από την πρεμιέρα της Zonda, η Pagani δημιούργησε, σε πρωτότυπη μορφή, ένα εκπληκτικό hypercar. Ο λόγος για τη νέα Alisea Concept, η οποία φέρει την υπογραφή 24 μεταπτυχιακών φοιτητών από το IED (Istituto Europeo di Design) του Τορίνο.
Βέβαια κάθε στάδιο ανάπτυξης της νέας Alisea Concept πραγματοποιούνταν κάτω από το άγρυπνο βλέμμα της Pagani, η οποία είχε λόγο στα πρώτα σκίτσα, στις επόμενες τρισδιάστατες ψηφιακές απεικονίσεις, μέχρι την κατασκευή του πρωτότυπου οχήματος σε κλίμακα 1:1.
Τιμώντας την Pagani Zonda
Κοινοί σχεδιαστικοί παρονομαστές με την εμβληματική Zonda αποτελούν οι έντονες καμπύλες στα φτερά, οι τετραπλές ψηλά και κεντρικά τοποθετημένες εξατμίσεις, τα διπλά κάθετα τοποθετημένα Led εμπρός φώτα, τα οποία είναι σαφώς λεπτότερα.
Η νέα Alisea Concept έχει μήκος 4.520 χλστ., μεταξόνιο 2.795 χλστ. και η γραμμή της οροφής της έχει έρθει πιο κοντά στο έδαφος κατά 75 χλστ., σε σύγκριση πάντα με την Zonda. Το έντονα κεκλιμένο γυάλινο στέγαστρο της καμπίνας είναι εμπνευσμένο από τα αγωνιστικά οχήματα του Group C της δεκαετίας του 1980. Οι πλευρικοί καθρέπτες παραμένουν ψηλά τοποθετημένοι στις εμπρός κολόνες, αλλά είναι ακόμα πιο λεπτοί.
Η νέα Alisea Concept τροφοδοτείται, θεωρητικά τουλάχιστον, από το γνωστό θηριώδη V12 κινητήρα της Μercedes-AMG, γυρίζοντας έτσι την πλάτη στην ηλεκτροκίνηση. Το εσωτερικό της Alisea Concept είναι σπαρτιάτικο με ελάχιστα φυσικά κουμπιά και διακόπτες, με τριάκτινο τιμόνι που έχει επίπεδη βάση, αναλογικό ταχύμετρο, ψηλό λεβιέ, λεπτούς αεραγωγούς και κεντρικά τοποθετημένη οθόνη.