Ρητορική ερώτηση, για το σαλόνι αυτοκινήτου στην Πόλη του Φωτός που άνοιξε τις πύλες μετά από 4 χρόνια αναμονής και 124 χρόνια ιστορίας.
Αλλά με πάρα πολλές απουσίες καθώς από τις γνωστές μάρκες ήταν μόνο το group Stellantis, με Peugeot, Jeep, DS Automobiles και το group Renault με επιπλέον Alpine και Dacia.
To παζλ το συμπλήρωνε η Vinfast με τα ηλεκτρικά μοντέλα από το Βιετνάμ, τα κινέζικα BYD, Seres, Wey και η γαλλική Hopium με το υδρογοκίνητο concept καθώς και μια σειρά «αυτοκινητάκια» που ανήκαν στην κατηγορία της μικροκινητικότητας.
Πολύ μικρό το ενδιαφέρον από πλευράς συμμετοχής, καθώς οι εκθέσεις είναι για τον κόσμο.
Να δει, να θαυμάσει και να έχει μια ολοκληρωμένη άποψη που θα τον βοηθήσει στην τελική του επιλογή.
Οι οργανωτές όμως λένε ότι η έκθεση είχε επιτυχία, εμείς διαφωνούμε ριζικά καθώς βρεθήκαμε εκεί και ζήσαμε τη χωρίς λάμψη ατμόσφαιρα.
Σχεδόν 400.000 επισκέπτες περπάτησαν στους διαδρόμους της έκθεσης , δηλαδή γύρω στους 60.000 ημερησίως με 3.000 test-drives, καθώς η διάρκεια ήταν μόνο 7 ημέρες, ενώ περισσότεροι από 3.000 εκπρόσωποι των διεθνών ΜΜΕ έστειλαν ήχο και εικόνα από το Παρίσι.
Με τόσες απουσίες οι εκθέσεις δεν έχουν μέλλον, ενώ δεν είναι λίγες οι εταιρίες που πριν από την εποχή Covid με την πανδημία να αλλάζει τα πάντα, δε συμμετείχαν σε εκθέσεις πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες με «βαριά» ιστορία.