Η κορεατικη μάρκα παρουσίασε σήμερα διαδικτυακά το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο της που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα E-GMP. Ένα λίγο μικρότερο μοντέλο από το Sorento, το οποίο όμως φέρνει εξαιρετική τεχνολογία αλλά και ηλεκτρο-επιδόσεις!
«Μπαίνουμε» στο εντυπωσιακό γκαράζ του Jeremy Clarkson (Photos)
Διαστάσεις: Το νέο EV6 έχει μήκος 4.680χλστ., πλάτος 1.880χλστ. ύψος 1.550χλστ. αλλά και μεταξόνιο στα 2.990χλστ. με το τελευταίο νούμερο να κάνει ξεκάθαρο ότι οι παρεχόμενοι χώροι για τους επιβάτες είναι άκρως εντυπωσιακοί. Ο χώρος αποσκευών στα 520 λίτρα μπορεί να φτάσει και τα 1.300 λίτρα με τα πίσω καθίσματα κατεβασμένα. Μάλιστα υπάρχουν και 52 λίτρα διαθέσιμα στο χώρο που Θα υπήρχε κινητήρας.
Στο εσωτερικό του, δύο τεράστιες οθόνες 12 ιντσών ενώνονται με ωραίο τρόπο και δημιουργούν ένα ενιαίο και ψηφιακό ταμπλό, φιλοξενώντας παράλληλα πίνακα οργάνων και σύστημα infotainment. Το τιμόνι είναι δύο ακτινών, το λογισμικό μπορεί να κάνει ασύρματες ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο, ενώ υπάρχει και ηχοσύστημα 14 ηχείων που προσαρμόζει τον ήχο ανάλογα με την ταχύτητα κίνησης του οχήματος.
Οι διαθέσιμες εκδόσεις χωρίζονται σε δικίνητες και τετρακίνητες. Στην βασική υπάρχει μία μπαταρία 58 kWh που τροφοδοτεί τον πίσω άξονα με ισχύ 170 ίππους και 350 Nm ροπής. Η 4κίνητη εκδοχή αποδίδει 235 ίππους και 605 Nm ροπής έχοντας 2 ηλεκτροκινητήρες.
Ακολουθεί η έκδοση με την μπαταρία των 77.4 kWh όπου στην πισωκίνητη εκδοχή αποδίδει 229 ίππους ενώ στην τετρακίνητη 325 ίππους με 605 Nm ροπής. Η αυτονομία εδώ ανέρχεται στα 520 χλμ.
Κορυφαία έκδοση όλων η GT με 585 ίππους και 740 Nm ροπής με το 0-100 σε μόλις 3.5 δευτ. και αυτονομία στα 405 χλμ. Σ εαυτή την περίπτωση το όχημα εξοπλίζεται και με διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης ενώ η τελική αγγίζει τα 260χλμ./ώρα.
Η νέα πλατφόρμα ξεκλειδώνει την φόρτιση
Λόγω της νέας πλατφόρμας, το μοντέλο μπορεί να φορτίσει από το 10 έως το 80% σε μόλις 18 λεπτά, ενώ η πισωκίνητη έκδοση με μόλις 4.5 λεπτά φόρτισης διανύει έως και 100χλμ.